Kjapp og trygg hosting for Wordpress

VPN I NORDEN

Christa's

New Member
VPN...
Er det noen som kan orienterte meg til en politelig og seriøs aktør, som har GRATIS VPN, eller at det kun koster en liten startsum...
Finnes det noen slike, som dekker land i Norden???
NORGE, SVERIGE, FINLAND, DANMARK OG Færøyene ligger i det folk kaller Norden, men jeg vet at det kan godt være at vi må finne en host-adresse i bla. England og Nederland...
Men jeg vil HA VPN PÅ MIN MOBIL, pga sikkerhet osv...
Håper noen kan hjelpe?
Mvh. Christa
 

Marius_J

Social Engineer
express vpn er noe av det bedre jeg har prøvd. Hvis ikke har du nordvpn.
Få noe helt gratis som er kjempe bra tror jeg ikke finnes. Da er det gjerne tregt osv.
 

Marius_J

Social Engineer
Hvis du googler ekspress VPN så dukker det nok opp noe :)
Mener å huske det ligger på rundt 14-15 dollar i mnd. Noe billigere om du betaler for 6 mnd eller 12 mnd.
 

Christa's

New Member
Kan du også fortelle megmeg hva en "egen server" er, og ordet "hashtag" kommer ofte opp på sidene mine.
Hva betyr det ordet?
 

Christa's

New Member
Du er hjelpsom og takker så mye for det...
Skal skjekke ut di sidene du nevner, så kanskje jegjeg blir litt klokere
Takk...
 

Marius_J

Social Engineer
Bare hyggelig :) Om du venter litt får du helt garantert flere svar.
På dette formet er det utrolig mange kunnskapsrike folk :)
 

pleb

Medlem
Har brukt Astrill både utenlands og i Norge over flere år. Veldig fornøyd.

Kontakter du dem på chatten deres vil du også kunne få gratis prøvemedlemskap i en måned eller noe.
 

xdex

Medlem
Jeg bruker NordVPN, og de har svært mange fornøyde kunder. Selv er jeg veldig fornøyd, blir alltid brukt når jeg er på offentlig wifi, flyplasser etc.

nordvpn.com

Ikke de billigste, men de har jevnlig kampanjer, og svært mange land og velge mellom. Hvis du er ekstra gjerrig som @rune69 kan du selvfølgelig spleise på et abn sammen med en bekjent for f.eks. 1års bruk eller mer. NordVPN tillater nemlig 6 enheter samtidig, noe som bør være mer en nok for 2 stykker, og kanskje til og med 3.

De har 30 dagers garanti om du ikke er fornøyd ("prøveperiode").

2 års periode koster kun ca 815,- evt. (/ 2 = 407,5) som bør være overkommelig for de fleste, om behovet er der.
 

ronorio

Active Member
Glem gratis.

Prøv NordVPN eller Exspress VPN - hvis du ikke er fornøyd kan du alltids benytte deg av fornøygaranti og få pengene tilbake.
 
Topp