Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til SEO

palmesus

New Member
God søndag til dere,

Jeg søker en som er god på søkemotoroptimalisering av eksisterende nettside, laget i WP.

Primært trenger jeg hjelp med å fikse HTML-tags, hastighet på nettsiden (både mobil og deskop) og søkeord tilpassing.

Send gjerne info med referanser og ca.priser.
 

ronorio

Active Member
Hva er nettadressen din? Hvis du poster den er det enklere for andre å undersøke hva som mangler, hva du enkelt kan gjøre selv osv.

Har du testet lasthastigheten på sidene? En rask "gjennomgang" for å bedre hastighet og ytelse finner du her:
https://wpologi.no/wordpress-hastighet-og-ytelse/

Hastighet er noe som (ofte) krever at du har god hosting. Hvis webhotell-leverandøren er "innenfor" kan du gjøre mye selv.

Til eksempel bare det å optimalisere bilder eller andre grafiske elementer kan gi en dramatisk forbedring.

For å bedre SEO kan du også gjøre mye selv. Kanskje denne kan hjelpe deg i gang?
https://wpologi.no/wordpress-seo/

Verktøy som Google Search Console, Google Analytics og ikke minst innholdet bør gi en rask pekepinn på hvor du kan forbedre deg.
 

Luddigweb

New Member
Off topic, men skyter allikevel. Jeg bruker Domeneshop, og synes tidvis det er tregt. Spesielt i WP backend! Burde jeg se meg om etter andre (dette som et apropos til ronorios svar)

Ikke for å kaste domeneshop under bussen, men de er ikke kjent for å levere kvalitets hosting, men heller en Ok hosting til en billig penge

Om du kontakter meg på petter@luddigweb.no så kan vi snakke litt mer om hosting om du vil
 

ronorio

Active Member
Jeg synes Domeneshop er veldig bra på domener, men ikke så bra på webhotell.

Det spørs litt hvilke behov du har egentlig, med lavt budsjett og for en nettside med lite trafikk er de helt ok. Jeg vet om mange som er fornøyd der.

Vedr. webhotell så får du sikkert 1 000 forskjellige forslag. Jeg anbefaler å gjøre litt research på egenhånd, og du kan alltids prøve et webhotell og benytte "fornøydgaranti" hvis det ikke svarer til forventningene.
 
Sist redigert:
Topp