Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Da er jeg også her ... ;-)

Burde jeg opprette en egen tråd om dette et annet sted?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Behøver ikke, kan fortsette tråden her

    Stemmer: 4 100,0%

  • Totalt antall stemmer
    4
  • Avstemningen er stengt .

it-tms

New Member
Hovedgrunnen til at jeg er her, er et web-basert risk and compliance management system produktet som jeg vil innføre på norsk-markedet til høsten. Men, jeg er ikke en selger trenger derfor hjelp på det området. Potensiellet kunder er helse sektor, shipping, transport, varehandel, bygg, osv., der sett av standarder etterfølges.

Jeg vurderer å engasjere (obs! ikke ansette og ikke noe garantilønn) en freelance selger som kan generere kunder for IT systemet. Jeg er ikke sikker om jeg er på riktig forum. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg finner slike ressurser, og/eller om det finnes noen som er villig til å engasjere seg.
 

JudeQuinn

Medlem
Du vil at noen skal selge for deg, uten garanti og uten risiko for deg? Lykke til!

NB! Du trenger ikke å opprette noen ny tråd, det er ikke noen vits, for ingen gidder å ta støyten hvis produktet ditt ikke er salgbart.
Vel, det er jo den tradisjonelle affiliate-modellen, bortsatt fra noen nettverk som gir garantert EPC under testing. All risiko tas av affiliates.
 

it-tms

New Member
Hvis en potensiell selger ikke har troen på et produkt, vil han derfor ikke engasjere seg eller ikke gidde å ta støyten.

Okay, hvis en selger ser potensielle på produktet og får avtalen i at for hver bruker av systemet han får generert tilsvarer så så mye kroner (en kunde/bedrift kan ha mange hundre brukere), vil selgeren fortsett ikke gidde? Hvorfor vil selgeren bestemme seg å ikke gidde med en gang uten å ha hørt litt mer detaljer rundt produktet og hva avtalen blir? Det går selvfølgelig i hva man blir enige om. Mulig, jeg har misforstått bruken av begrepet "garantilønn".

Hvis i utgangspunktet en selger ikke har troen på produktet, hvorfor vil selgeren engasjere seg når det allerede er bestemt på selgerensside at produktet ikke er salgbart. Og hvorfor vil jeg da gi en garantilønn? Hvis selgeren får skaffet kunder for produktet, får han betalt for jobben med det beløpet vi skriver i kontrakten før selgeren setter i gang.

Okay, hvis scenariene jeg beskrev går bare i min fantasi og optimismen, da som dere skrev "ingen gidder å ta støyten".

En annen ting, hvis det finnes en selger der ute uten jobb og inntekt enn NAV penger, som har tro på seg selv blir ikke denne en mulighet for denne selgeren da? Am just asking ...
 
Sist redigert:
Topp