Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har undersøkt Droshi.com? - erfaringer

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei,

etter en stund som inaktiv på forumet, og etter jeg måtte kaste inn hånkledet på min webshop etter 6-7 år, er jeg på jakt etter nye gode ideer. Jeg har kommet over et svensk dropshipselskap: Droshi.com
Jeg har vært i kontakt med dem fra starten, siden de planla å åpne for salg i Norge. Noen som har gjort det samme, og har noen tanker om dette selskapet? Høres/virker som om de har ting på stell (og særlig for meg akkurat nå som ikke har kapital til eget lager). Tips mottas med takk!
 

Kane

New Member
Hei har du funnet ut noe mer om Droshi ? ble klar over disse først nå, og må si virker interessant :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Veeeldig lite sannsynlig at kundene får varene så raskt - det tar lenger tid når jeg sender til naboen.
Jeg prøvde dropshipping med kjøkke.net (jaja, haha), fikk første salg og fant da ut at 70% av varene hadde utgått - leit så jeg refunderte og droppet det hele.
 

Janne79

Banned
Veeeldig lite sannsynlig at kundene får varene så raskt - det tar lenger tid når jeg sender til naboen.
Jeg prøvde dropshipping med kjøkke.net (jaja, haha), fikk første salg og fant da ut at 70% av varene hadde utgått - leit så jeg refunderte og droppet det hele.
Brukte du da Droshi?
 
Topp