Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook gruppe

jaswane

Member
Hei!
Jeg har som et eksperiment opprettet en Facebook gruppe som foreløbig heter Norsk Affiliatemarkedsføring. Tanken er litt som her å samle folk som driver med affiliatemarkedsføring i Norge. Jeg har foreløbig ikke funnet så mange andre arenaer, forum og grupper (bortsett fra denne tråden) for norske affiliates.

Er det andre som vet om andre arenaer? Er dette en dum ide?

Du er uansett hjertelig velkommen til å joine https://www.facebook.com/groups/norskaffiliatemarkedsforing/. Så ser vi hvor det bærer... ;)

Andreas
 

Mathias Moe

New Member
Flott initiativ!
Jeg fokuserer selv på tekstforfatting for aktører innen affiliate markedsføring og har sånn sett stor interesse for feltet.
Regner med at de som sysler med det direkte vil synes en slik gruppe kan være veldig behjelpelig.
Finnes mange grupper som sikter seg inn på affiliate marketing, men jeg har til gode å se en helnorsk gruppe.
Dette blir spennende. Lykke til! :)
 

jaswane

Member
Takk! Ja det er det norske aspektet jeg syns er litt interessant. Virker som disse tingene diskuteres mye mer i utlandet (inkl Sverige og Danmark) enn her til lands. Håper på gode diskusjoner og at gruppen vokser.

Foreløbig er gruppen åpen, men man får vurdere om den bør være lukket etterhvert...
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Bra initiativ. I 2018 laget jeg en enkel nettside om emnet (https://affiliate-markedsforing.no/), og jeg ser på enhver spredning av konseptet affiliate- eller performancemarkedsføring i Norge som bra. Dog har jeg i mange år hatt et inntrykk av at nordmenn som driver med dette holder kortene tett til brystet (i motsetning til i utlandet) og sjelden eller aldri liker å kommunisere med andre om emnet. Eller er jeg for pessimistisk?
 

jaswane

Member
Har nøyaktig det samme inntrykket. Skulle gjerne sett litt mer åpen diskusjon. Er det fordi man føler at det norske markedet er så lite mon tro? Selv skulle jeg gjerne lært mer av flinke folk og fått små tips til hvordan jeg skal få mine affiliate sider til å snurre enda bedre. Affiliate-markedsforing.no er en fin side. Har du mange besøkende? Jeg begynte jo selv med minegensjef.no.. men stoppet litt opp dessverre grunnet andre ting jeg fokuserer mer på.

Nei tiden får vise om en facebook gruppe er veien å gå for å få til diskusjoner eller ei...
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Ikke mange besøkende nei, men det er vel egentlig heller ikke hensikten. Har tro på "nisjetenkning" og svært langsiktig tenkning.

Sett i sammenheng med en annen tråd jeg startet (https://www.webforumet.no/forum/thr...jonsforum-noen-suksessmuligheter-i-dag.32133/), kunne jeg vel egentlig tenkt meg et forum utenfor Facebook, men alt av arenaer mottas med takk.

PS. Kanskje vi burde tenke på et samarbeid? Husker tilbake til tiden før første og siste affiliateseminar ble arrangert og det var store tanker om å gjøre en innsats for å få affiliatemarkedsføring opp og frem i Norge....
 
Topp