Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flippa.com / Empireflippers.com

AndersWeb

New Member
Hei!

Er det noen som har erfaringer med å kjøpe nettsteder fra flippa.com og/eller Empireflippers?

Ser på muligheter for å øke omsetning via oppkjøp.

Mvh Anders
 

JudeQuinn

Medlem
Jepp. Har kjoept noen paa Flippa tidligere.Rundt 1k EUR/per, proever aa finner nettsider som er underpriset.

Har ogsaa solgt noen paa Empire Flippers (lavere prissjikt i deres markedsplass, rundt 300-500k per side). Bare aa spoerre dersom det er noe.

Med Flippa er det viktig aa sjekke noeye, siden de har litt QC. Empire Flippers (og FE international) gjoer grundig forarbeid.
 

AndersWeb

New Member
Empire Flippers har kun dyre nettsteder av hva jeg ser? Hva mener du med lavere prissjikt? Finner ingenting under usd 40.000.

Er det bedre å kjøpe enn å bygge selv slik du ser det?
 

JudeQuinn

Medlem
De godtar normalt bare sider med minst $500/MR saa prisene blir minst 15-20k. Da jeg listet noen sider ble de priset til $30-40 K, som paa den tiden var i det laveste omraadet av priser. Slike sider selger fort, saa jeg tror nok mange blir solgt foer de legges ut.

Det kommer helt an paa. Dersom du har ekstra kapital og finner noe som er underpriset, eller noe du kan videreutvikle (f.eks. dersom du driver ecom og kjoeper en affiliateside i samme nisje, saa kan du tjene mye mer med samme trafikk).
 
Topp