Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger tilbakemelding på nettside

JudeQuinn

Medlem
Liker konseptet, men:

- Logo (ser at den ikke er profesjonellt gjort, f.eks. er det stoerre avstand mellom enkelte bokstaver og rektangelet har mindre padding langs X-aksen enn Y-aksen).

- Litt mange 'linjer' aa holde styr paa. Dersom du aligner ting bedre her, faar du bedre frem den minimalistiske stilen. Naa er den enkel men litt rotete, dersom du fikser dette ser den 'clean' ut https://www.dropbox.com/s/k29jnnct13qxspn/Screenshot 2019-10-23 10.43.02.png?dl=0

- Litt for mye tung moerkegroenn. Proev aa finn flere varianter med et fargehjul.

- Eksempel/arbeid, denne kan gjoeres mer elegant, naa er det mange bilder med forskjellig stoerrelse. Bedre aa ha dem i et format som lar deg vise kunden, scope, hva som var viktig, teknologi brukt etc.
 
Liker konseptet, men:

- Logo (ser at den ikke er profesjonellt gjort, f.eks. er det stoerre avstand mellom enkelte bokstaver og rektangelet har mindre padding langs X-aksen enn Y-aksen).
Ja, trenger å være noe nøyere med den. Ønsket en enkel og grei logo.

- Litt mange 'linjer' aa holde styr paa. Dersom du aligner ting bedre her, faar du bedre frem den minimalistiske stilen. Naa er den enkel men litt rotete, dersom du fikser dette ser den 'clean' ut https://www.dropbox.com/s/k29jnnct13qxspn/Screenshot 2019-10-23 10.43.02.png?dl=0
Takk for bildet. Kjempeilustrativt. Må kikke nærmere på det!

- Litt for mye tung moerkegroenn. Proev aa finn flere varianter med et fargehjul.
Jeg brukte Adobes fargehjul for å finne disse fargene. Her tillater jeg meg å være subjektiv :)

- Eksempel/arbeid, denne kan gjoeres mer elegant, naa er det mange bilder med forskjellig stoerrelse. Bedre aa ha dem i et format som lar deg vise kunden, scope, hva som var viktig, teknologi brukt etc.

Jeg brøt litt opp her, for at det ikke bare skulle være firkanter. Da brukte jeg oppskriften liten, stor; stor, liten. Så det er to størrelser. Skal se om det føles bedre med like bilder. Ellers liker jeg godt innspillet dit med hva teknologi som ble brukt etc. Skal jeg jammen se på!

Takk for god tilbakemelding! Tommel opp :)
 

xdex

Medlem
Ryddig side, men dette ser ikke akkurat ferdig ut... Regner med man mister mye tillit på dette.

For å nevne noe,
  • Ingen skriv om personvern.
  • Ingen skriv om cookies.
  • Ingen kontaktinformasjon (joda, du har en epost, men kan gjøre mye mer ut av dette).
  • Ingen ORG Nummer (kontaktinfo).
  • Ingen FAV ikon.
  • På mobil havner hoved bildet over teksten.
  • Skrivefeil (eksempelvis: eksemppler på tidligere nettider)
Sikkert noe annet også, mye å jobbe med her. Her er det bare å jobbe med forbedringer :)

Lykke til!
 
Ryddig side, men dette ser ikke akkurat ferdig ut... Regner med man mister mye tillit på dette.

For å nevne noe,
  • Ingen skriv om personvern.
  • Ingen skriv om cookies.
  • Ingen kontaktinformasjon (joda, du har en epost, men kan gjøre mye mer ut av dette).
  • Ingen ORG Nummer (kontaktinfo).
  • Ingen FAV ikon.
  • På mobil havner hoved bildet over teksten.
  • Skrivefeil (eksempelvis: eksemppler på tidligere nettider)
Sikkert noe annet også, mye å jobbe med her. Her er det bare å jobbe med forbedringer :)

Lykke til!
Takk takk! Gode innspill.
 
Topp