Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg har nullpeiling på hardware!

Det vil si, jeg har manglende peiling på hardware :)

Jeg har planer om å investere 8000 max i et nytt hovedkort, prosessor og RAM. Er det noen som har nok peiling til å fortelle meg om jeg går på en smell her?

MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON, S-AM4
AMD Ryzen 7 3700X
Corsair Vengeance 2x8GB DDR4 3200MHz (PC4-25600)

Pris ca 7.600 .-
På forhånd takk hvis noen gidder å hjelpe meg :)
 
Var litt i samme båt som deg. Kan ikke all verden om hardware, men måtte ha ny maskin. Satt tak på 10k og ringte min bror som jobber som pc-tekniker i Elkjøp. Han anbefalte meg å øke til 15 da det var rundt der man fikk mest for pengene, og maskiner som varer. Havnet på denne med noen modifikasjoner:
https://www.komplett.no/product/111...plett-premium-a175-gaming-pc-powered-by-asus#

Nå driver jeg med mye 3D modellering og rendering i tillegg til koding. Så for meg var skjermkort viktig og minne viktig. Ikke sikkert du har det samme behovet, men hva mest for pengene angår var denne det beste jeg kunne finne.
 

ronorio

Active Member
Hvis du velger å gå en annen rute, dvs. Intel i stedet for AMD, kan jeg anbefale hovedkortene fra Gigabyte: Gigabyte Aorus eller Designare (Z390). Dette i kombinasjon med Intel sin 8. eller 9. generasjons prosessor og DDR4, er du sikret en kraftpakke noen år fremover.
 
Topp