Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Snusbutikk på nett

adrian262

New Member
Vi har akkurat lansert en snusbutikk på nett og lurer på om det er noen her inne som har kjøpt snus på nett før? Hva syns du om nettsiden du bestilte fra og hvordan du opplevde tjenesten?
 

adrian262

New Member
Før jul kjøpte jeg nikotinfri snus fra maxgodis.se mener jeg det var. Enkelt og greit. Ikke kikket på dette etter 1.jan dog
Ja, de har også begynt å selge snus på nett. Måtte du da kjøpe 10 stk. eller kunne du også velge mindre eller et annet antall?
 

metallian

Medlem
Ja, de har også begynt å selge snus på nett. Måtte du da kjøpe 10 stk. eller kunne du også velge mindre eller et annet antall?

Er nokså sikker på at jeg måtte kjøpe 10-personlig synes jeg det er greit, kjøper jeg først noe slikt på nett "gidder" jeg ikke gjøre den jobben for noen få pakker, jeg var vel på nippet til å bestille 10 to ganger faktisk. (20 gikk jo ikke på en bestilling)
 

metallian

Medlem
Funka greit-kjøpte 5 bokser nikotinfri så fikk automatisk gratis frakt. kjappt og enkelt- klikket meg litt rundt og fikk ingen feilmeldinger.

EDIT: Ordrebekreftelse kjappt på plass på mail.

EDIT2: Og der var bekreftelse på pakket og sendt på plass under 10 min etter bestilling, makan.
 
Sist redigert:

adrian262

New Member
Så utrolig bra og takk tusen for fin og konkret tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Bestillingen sendes med Bring i dag kl. 14:30.

Sporingsnummer sendes på mail når pakken er på vei.
 

adrian262

New Member

Sorry, veldig tregt svar. Jeg så ikke det siste innlegger her.
Takk for det :)
Ang. nikotinfri snus så har du helt rett, det er mindre å spare ved kjøp av nikotinfri snus hos oss kontra "vanlig" porsjonsnus hvor du sparer over 20,- pr. boks. Grunnen til det er at marginbildet på nikotinfri snus er mye laver enn snus med nikotin, så her har vi også svært liten fortjeneste.
 
Topp