Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er minhost.no som det reklameres for på Webforumet?

asleo

Member
@HeisannHeisann, Ja, det stemmer. Du kan ha opptil 50 domener i WordPress drift uten at det koster noe ekstra. Husk bare å endre verdikoden i nest-siste trinn i bestillingen til å bli "webforumet", fordi vår egen kampanje/verdikode med 50% rabatt blir forhåndsutfylt. Merk at rabatten ikke påvirker eventuell årsavgift på domenenavn.

Webhotell pluss og WordPress drift vil med verdikoden "webforumet" koste totalt 444 kroner inkludert moms første året, deretter vil det fornyes til normal pris (1188,- + 588,-). Du vil se at prisen endrer seg når du endrer verdikoden og klikker på "Endre"-knappen.

Kun Webhotell pluss uten WordPress drift vil med verdikoden "webforumet" koste totalt 297 kroner inkludert moms første året, deretter vil det fornyes til normal pris (1188,-).

Merk at dersom din eneste grunn til å velge WordPress drift er at vi flytter dine nettsteder for deg, så kan jeg gjøre dette for deg uten WordPress drift. Men dersom du ønsker at MinHost skal ta ansvar for å holde WordPress på dine nettsteder løpende oppdatert for deg, så er det riktig å velge WordPress drift.

Dersom du ønsker vi fysisk skal flytte nettstedene for deg, er det alltid en fordel dersom du ringer oss, slik at vi kan avtale alle detaljer rundt fremgangsmåte og tidspunkt for flytting. Men om det ikke er ønskelig, går det selvfølgelig greit å avtale detaljene via e-post også. :)
 

Eggan

medlem
Nå er det en god stund siden jeg har vært innom her, men følte for å dele mine gode erfaringer med MinHost v/Asle.
Jeg flyttet over fra Host1 til MinHost i januar, og sidene har siden den tid vært svært stabile og laster lynraskt!
Sistnevnte skyldes nok at MinHost kjører den mest omfattende forhåndslastingen av php-script som jeg vet om når det kommer til delt hosting.
I tillegg er ikke hjelpen langt unna, senest i dag har jeg fått svært utfyllende svar på mine spørsmål, selv om disse absolutt ikke var av driftskritisk karakter.
Om dette fortsetter i samme stil, (noe det tydeligvis har gjort i flere år allerede) er det bare å få flyttet over sidene sine til MinHost så raskt som mulig!
 
Topp