Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forskjellige toppbilder på hver enkelt underside?

Hvordan får jeg til det?

Jeg bruker "twenty sixtees", og den bruker det samme toppbildet på samtlige sider jeg oppretter, men jeg ønsker å ha forskjellig bilde på hver enkelt side. Finnes det et godt plugin som håndterer dette, eller må det kodes for hver enkelt side?

Mvh Dan
 
Fant ut av det selv.

Installerte "WP Header Images", men kuket litt rundt med plassering av koden i "header.php". Enten fikk jeg doble toppbilder(?) eller så kræsjet hjemmesiden.

Endte opp med å slette (*sigh*) all kode under "Header" og erstattet den med "<?php do_shortcode('[WP_HEADER_IMAGES]'); ?>" - da funket det.

Tok heldigvis kopi av "header.php" før redigering, for dette er litt risky tror jeg ...

Mvh Dan
 
Så plumpet jeg inn i et nytt problem.

WP Header Images kan kun sette bilder inn på sider som ligger i menyen(?) Den er tydeligvis "menystyrt".

Dette løste jeg imidlertid med å opprette en ny meny jeg kalte "skjult meny", hvor jeg la inn de ekstra sidene som ikke er synlige i menyen, men kun via interne lenker på nettstedet. Denne menyen er ikke publisert, men dukker likevel opp i WP Header Images, så jeg kunne legge egne toppbilder inn på disse sidene også :)
 

ronorio

Active Member
Temaet du bruker har ikke denne funksjonen som standard. Det er forøvrig ikke mange temaer som har.

Hvis du kan finne en utvidelse som endrer headeren for forskjellige sider, er jo det en grei løsning hvor du slipper å kode dette selv.

Vanligvis er det for alle temaer mulig å bruke fremhevet bilde for sider og innlegg, men skjønner at dette er ikke helt det du ser etter.
 
Topp