Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kopiere over et wordpress theme

tulling99

Medlem
Hei,

Si jeg har et wordpresstema som jeg har gjort en del med (i temaet selv og i elementor).

Hvordan eksporterer jeg det til en annen wordpresside, så jeg slipper å redigere det fra bunnen av igjen?

Altså, jeg skal ikke ha innholdet med over, det andre wordpressnettstedet har allerede innhold.
 

xdex

Medlem
Litt avhengig av tema og plugins. Min erfaring er å bare overføre alt, og heller slette det som skal slettes av innhold i etterkant. Sider, bilder, strukturer, fjerne plugins etc. Når du har gjort dette, bruker du denne som en "base" for andre kopier. Da gjør du det enklere for deg selv neste gang (hvis du ofte bruker det samme oppsettet).
 

tulling99

Medlem
Litt avhengig av tema og plugins. Min erfaring er å bare overføre alt, og heller slette det som skal slettes av innhold i etterkant. Sider, bilder, strukturer, fjerne plugins etc. Når du har gjort dette, bruker du denne som en "base" for andre kopier. Da gjør du det enklere for deg selv neste gang (hvis du ofte bruker det samme oppsettet).

Hei. Takk! Men vil ikke dette overskrive innholdet (innlegg, sider) på den gamle siden som skal få nytt design da?
 
Topp