Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliate-nettside med god inntekt selges

pleb

Medlem
Hallo, nettside vurderes å selges. Gode affiliate-inntekter og mulighet for vekst.

Årsak til salg:

Allerede fulltidsjobb og alt for mange prosjekter. Denne prioriteres ikke for øyeblikket.

Trafikk i 2021 (i antall sidevisninger):

Januar: 4445
Februar: 3902
Mars: 5476
April: 5791
Mai: 5062
Hittil i juni (1.-14. juni): 2044

Nær 100 % av all trafikken er organisk.

Inntekter i 2021:

Tradedoubler: 833,- NOK.
Adtraction: 28,739,- NOK.

Pris:

30 ganger månedsinntekt. Det vil si:

29,572 kroner / 5,5 (antall måneder i året per dags dato) = 5376,- NOK.

5376 * 30 = 161,280,- NOK.

Bransje:

Fitness, trening og kosthold i en bestemt nisje.

Skribent som kan overføres til ny eier:

Det skal også nevnes at det kan videreføres en skribent som skriver for oss nå. Vedkommende er meget interessert i temaet til siden. I tillegg har h*n mange års efaring med å utøve denne formen for idrett, noe som kommer veldig tydelig igjennom i artiklene. Du vil forstå hva jeg mener når du ser nettsiden.

Vi har gjort det sånn at vi selv har skrevet «affiliate-artiklene» og vår skribent har skrevet «info-artiklene». Mer informasjon om skribenten og prisen per artikkel vil diskuteres med en mulig seriøs kjøper.

Interessert? PM gjerne

Vennligst KUN ta kontakt hvis du har virkelig lyst til å kjøpe nettsiden. Det gis ikke URL til folk som er halv-interesserte. Du skal også ha finansene i orden til å kjøpe denne siden hvis du sender meg en PM.
 

xdex

Medlem
Er denne en ny side? Ser du bare har statistikk fra 2021. Både 2020, 2021 har vært latterlig i forhold til innteker på treningsutstyr etc. Marginer langt over det som er normalt, så det hadde vært kjekt å se tall fra tidligere år, om du har noe.
 

pleb

Medlem
Hallo, forholdsvis ny side, ja. Ble vel laget i april 2020 og tatt over av meg rett før nyttår.

Har vedlagt skjermbilde av trafikk i perioden (inkludert 23. juni).

Det er også verdt å nevne at jeg kalkulerer inntekt/pris ut i fra tall som ikke er Q4. Hadde jeg beholdt siden i 6 måneder og kalkulert gjennomsnittlig månedsinntekt basert på hele 2021, så ville nok prisen vært betydelig høyere.
 

Vedlegg

  • sidevisninger.png
    sidevisninger.png
    65,5 KB · Sett: 14
Topp