Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billigste innløser til woocomerce?

octavian

New Member
Hei!

Jeg forsøker å finne en rimeligere innløser for korttransaksjoner på woocomerce.
Det meste er subscriptions. Alt foregår i Norge. Bruker pr i dag stripe, som tar grådige 2,5% +2kr.
Jeg vurderer avtalegiro som er 3kr flatt + 1400 årlig for lisensen. Problemet er at AG og woo ikke snakker sammen. Jeg må dermed sende ut separat kontrakt og fakuterere via eaccounting\tripletex, og gi tilgang i Wordpress. Sjukt NAV anno 2010.

Andre alternativer jeg har vurdert er Klarna 3% + 3kr og Vipps 3,5%. Har sendt en forespørsel til Nets, men de svarer ikke i helgene. Oo

Medlemmene mine betaler fra 600-2000 i mnd, og har engangskjøp på 10-20k. Blir fort en del tusen i året som jeg fint kunne brukt på bedre ting.

Er jeg bare en gjærrig faen, eller er innløserene noen griske jævler?
 

xdex

Medlem
Det skal godt gjøres å finne noe rimeligere. Jeg skjønner ikke helt problematikken. Du priser en vare etter kostnadene du selv har. Du vil heller bruke vipps/klarna, som folk har hørt om, enn ett merke ingen har tillitt eller kjennskap til. Du betaler altså litt for tryggheten, og det er det verdt. Har selv sett hvor stor ROAS avkastning man får bare ved å bytte fra Paypal til Vipps.

Når det er sagt, alt kan forhandles. Jeg ville tatt kontakt med de ulike selskapene, da listepris sjeldent er riktig. Det er ofte kampanjer o.l. som gjør at utslaget blir bedre enn listepris. I tillegg har du ett forhandlingskort med omsetning, og forventet omsetning.

Ulempen med AG er vel også at du må kreve inn ubetalte faktura selv, evt. ha ett selskap som gjør dette for deg (som ofte også koster penger). Da er det greit å få oppgjøret umiddelbart med en annen løsning.
 
Prismessig er Stripe ganske gode på pris, du vil nok kunne finne noe som er litt billigere. Men du betaler også for løsningen og som de blir sagt her tryggheten. Noen tar betalt en månedspris, og lavere prosenter. Omsetter du for høye summer vil nok Stripe bli dyrt i lengden, men alt er relativt.
 
Topp