Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hiver meg ut i det: Tilbakemeldinger på vidunderbarn.no

Grooo

Medlem
Jeg vet vi har masse som burde/kunne vært gjort, men tiden og kunnskapene strekker liksom ikke til... Hadde blitt veldig glad for litt tilbakemeldinger på nettbutikken vår Vidunderbarn men vennligst ikke knus meg helt ;)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg synes disse "ferdigløsningene" fra forskjellige firma stort sett ligner veldig på hverandre, så mitt spørsmål må egentlig bli "Hvorfor betale 3000 kroner i etablering og 700.- i mnd. hos shop123 når du kunne fått akkurat det samme hos mystore for 275.- i måneden"?
 

Grooo

Medlem
Det korte og enkle svaret er at vi kjøpte opp butikken for to år siden og forrige eier alt hadde valgt Shop123 som leverandør. Da ante vi lite om det meste og valgte fortsette som det var.
 

Grobbie

Medlem
hadde vel kanskje sjekket om det er noe bindingstid(?) på det som er nå.. som picxx skriver, så er det så og si like de to tilbyderene. ellers syntes jeg siden er oversiktlig og lett å manøvrere seg i.

mystore.no er vel kanskje behjelpelig å få integrert noe ala det designet du har nå på den nye eventuelt..

(var veldig mye skryt til mystore.no her merker jeg i mitt innlegg, uten at jeg har prøvd dem)
 

Grooo

Medlem
Har vært i dialog med Yngve (mystore) tidligere i vår. Hadde en testbutikk der, men endte opp med å bli der vi er enda vi ikke alltid er så fornøyde med Shop123. Så både fordeler og ulemper ved å flytte så foreløpig ble det ikke noe av nei.
Har også pratet med andre som bruker Mystore og hørt mye bra, supporten der feks virker bare helt fantastisk, men selve brukergrensesnittet føltes ikke noe enklere enn Shop og det var ett par andre ting jeg vet jeg ville savne fra Shop og som ikke umiddelbart var mulig å få til.
 

Fredrik

Medlem
Ja, både Yngve og Ørjan er fantastiske personer.

Men for å komme med noe konkret: Jeg syns du har mange "tullelinker" på nettsiden din som sender folk vekk. Jeg tenker da på anbefalte nettsteder.

Ellers funker siden ikke helt 100% i Chrome.
 

Tonny Kluften

Administrator
... Jeg syns du har mange "tullelinker" på nettsiden din som sender folk vekk. Jeg tenker da på anbefalte nettsteder. ...

Ser ut som at det ligger en tanke bak de "tullelinkene", alle nettstedene det linkes til linker også tilbake til butikken. Skulle ikke forundre meg om Grooo eier nesten alle nettstedene :-D

En ting jeg lurer på er hvorfor ikke produkttittel er i H1. H1 finnes i koden, men da slik: <!--<h1>Produkttittel</h1>-->
Pussig.
 
Sist redigert:

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Har vært i dialog med Yngve (mystore) tidligere i vår. Hadde en testbutikk der, men endte opp med å bli der vi er enda vi ikke alltid er så fornøyde med Shop123.
Don't fix it if it isn't broke..., det finnes 100vis av butikkleverandører som leverer butikkløsninger "i skyen"..

Butikken deres er flott den ;)

Noen ting jeg reagerer på:
Heading på forside har 30pixler luft på høyre side..

Fredrik har også et godt poeng. Utgående lenker hører ikke hjemme i en nettbutikk. Hva om Elkjøp hadde alle nødutgangene åpen ? Det er kun en utgang i en butikk, den er i kassen ;)

Yngve
Mystore.no
 
Topp