Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger nettside med inntjening.

OldHP

Medlem
PsykiskeLidelser.no - Alt du trenger Ã¥ vite om psykiske lidelser. - Tjent 63,- nok fra starten av måneden til idag, tjente noe sist måned også men da var siden offline noen perioder. Rangerer på 3plass på søkeordet: "Psykiske lidelser" men ingen bra rangering på søkeordene om psykiske lidelser noe som tilsier at inntektene kan økes drastisk. Har en del domener med søkeord om psykiske lidelser som f.eks bipolarlidelse.no som også kan selges , jeg tenkte å utvikle de for mer traffikk men har havnet i en dyp depresjon så jeg tror ikke jeg klarer det.

Pris: 3000,- NOK for nettsiden.
 

Mats1

Medlem
Heisann!

Bare sett ifra et moralsk perspektiv... er dette noe du faktisk vil tjene penger på?

Mennesker som besøker slike nettsider har som regel problemer osv, det siste de da trenger er annonser som enten viser til slanke-pulver, spill osv.

Kontakt noen organisasjoner som faktisk kan bruke dette domenet skikkelig, f.eks. røde kors osv.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hva slags publiseringsmåte bruker du? CMS? Annet?
 

Alexiuz

Medlem
Synd å lese at du ikke har syken i behold nå :/ Uansett gratulerer med DMOZ, og..

Heisann!

Bare sett ifra et moralsk perspektiv... er dette noe du faktisk vil tjene penger på?

Mennesker som besøker slike nettsider har som regel problemer osv, det siste de da trenger er annonser som enten viser til slanke-pulver, spill osv.

Kontakt noen organisasjoner som faktisk kan bruke dette domenet skikkelig, f.eks. røde kors osv.

Det første de trenger er vel "selvhjelp mot psykisk lidelse", etc så ser ikke problemstillinga din. Folk som selger bra ting annonserer også med adsense. er ikke kun skurker som reklamerer for produktene sine. duh. adsense targeter bra på dette feltet. Legger du inn litt fler annonser med større skrift henter du ENKELT mer inntjening, og han linker jo til alt osm er av hjelpende organisasjoner allerede.
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Hmm

Jeg la til 2 produkter som hevdes av folk med peil kan hjelpe MYE. Spesielt en b vitamin som sies kurerer den værste tilstanden, schizofreni, noe psykiatrien mener ikke kan helbredes - selv om det er logisk at ihvertfall hos rus relaterte schizofreni og psykoser så må man jo gjøre det motsatte, alså få i seg sunne ting.

Ellers er faktisk info viktig da det er kjent at om man går med sykdom lenge uten rask behandling vil sykdommen utarte seg til noe værre -

Eneste problemet jeg ser med den psykisk nettsiden er at jeg egentlig ikke er så imot de tilstandene som kalles for sykdommer av psykiatrien, men det betyr jo ikke at selv om jeg har den siden så er den en del av meg, jeg bare reklamerer for noe folk søker etter, bloggen er mer personlig, no mer meg, utenom det er jeg veldig optimistisk når det gjelder siden da jeg tror flere vil bli "syke" - siden vi er på 80-90 tallet av hva USA var og vil nok havne i nåtidens USA også som ifølge f.eks prozac nation filmen sliter mye med psykisk helse.

Ellers et spørsmål ang. dmoz.org:
Det er kjent at å bli listet der er veldig bra, men hvor bra er det egentlig? Betyr det at jeg vil få økt pr + 1-2 bare av den oppføringen alene? Høyere rangeringer i søkemotorer? Dmoz.org får vel neppe no særlig besøk av folk utifra hva jeg tror, stemmer det?
 
Sist redigert:
Topp