Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Your submission could not be processed...

PIP

Medlem
Jeg har rapportert inn denne feilen et par ganger:

Your submission could not be processed because a security token was invalid.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

Den oppstår når jeg prøver å markere forumet som lest.

...men jeg har ikke fått noe svar, og feilen er heller ikke rettet. Så jeg er usikker på om problemet ligger lokalt her eller om det er i forumet.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg har rapportert inn denne feilen et par ganger:



Den oppstår når jeg prøver å markere forumet som lest.

...men jeg har ikke fått noe svar, og feilen er heller ikke rettet. Så jeg er usikker på om problemet ligger lokalt her eller om det er i forumet.

Jeg får også samme feilmelding.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Det fungerte når jeg gjorde det. Kan dere tilfeldigvis ha hatt den forumsiden oppe ganske lenge? Hvis jeg ikke husker helt feil er den "security token was invalid" en melding som kommer opp hvis man har vært inaktiv en stund og prøver å legge inn noe (f.ex. en post) uten å oppdatere siden først, og egentlig er det jo det man prøver å gjøre med den "marker forumet som lest" også.
 

PIP

Medlem
Hmmm... Jeg får den uansett. Men kun når jeg prøver å markere forumet som lest. Om jeg nettopp har logget inn eller har vært online en stund ser ikke ut til å spille noe rolle.
 

picxx

Well-Known Member
"Veldig viktig alarm"
Mange brukere vil melde fra at tråder de ikke har lest, er lest!
ugh! :D
 

spikre

peterhamre.no
Jeg irriterer meg bare over funksjonen. Dessuten ligger den rett under "dagens innlegg" i hurtigmenyen; kommer stadig borti knapper.
Akkurat nå gjør det ikke noe, fordi funksjonen ikke fungerer her - men før var det å betrakte som et problem ...
Ergo: Flytt funksjoner til en annen plassering!
 
Topp