Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med Webforumet

Tony J

Alle skal få
Når jeg poster ting på forumet så kommer følgende feilkode opp:

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 55

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 107

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 111

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 119

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 130

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 134

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 142

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 211

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 389

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/class_core.php on line 2552

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/init.php:55) in [path]/includes/functions_vbseo_url.php on line 244

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/init.php:55) in [path]/includes/functions_vbseo_url.php on line 248


Posten blir lagt ut uavhengig av dette.
 

selbekk

Medlem
Ser ut som noen har fått oppdatert PHP-versjonen sin :) Skru ned error level i php.ini-filen din til kun å vise errors (ikke warning / deprecateds), så løser dette seg. Eller fiks problemet med en oppdatering av forumsoftwaren til siste versjon.
 

Travellingman

Nettgrunder
Får denne når jeg klikker på vis nye innlegg i en forumtråd:


Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 55

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 107

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 111

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 119

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 130

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 134

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 142

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 211

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 389

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/class_core.php on line 2552

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/init.php:55) in [path]/includes/functions_vbseo_url.php on line 244

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/init.php:55) in [path]/includes/functions_vbseo_url.php on line 248
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hos meg funker vis nye innlegg uten feilmeldinger.
 

muffins

Medlem
Vi er på ny server og serveren som WF er på nå kjører siste stabile versjonen av PHP. Og den versjonen støtter ikke alle funksjoner i den eldgamle vbulletinversjonen som WF er på.

Er det ikke bare å oppdatere vbulletin da? :)

En annen ting som ikke funker hos meg er avatars, de vises ikke i det hele tatt.
 

Steve Cash

Medlem
Det ble sagt av flere forumadministratorer for en stund siden at siste versjon av vbulletin er treg på forum med mange innlegg, og visstnok ustabil. Derfor har de samme administratorene ventet med å oppdatere. (Men detaljene vet helt klart Kluften mer om når han logger å igjen.)

Edit: Men helt bra er det ikke slik det er nå heller. Hvis jeg trykker direkte på en post på forumets framside får jeg bare en rekke feilmeldinger, og når jeg poster en melding får jeg også feilmeldinger (det siste er nevnt over ser jeg). For å få lest tråden jeg nettopp postet i må jeg gå via huriglenker - dagens innlegg.
 
Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
Anbefaller herr Kluften å ta seg en runde med Chrome for å se alle feilmeldingene som dukker opp. Ved kommentering av andres innlegg og innleggelse av nye.
 

hansson

Langveisfarende
Har samme problemer her også, ser ut som det er nye poster som ikke vises riktig. Lenkene fra e-poster med at noen har svart i tråden gir hvit side med feilmeldinger (samme som TS limte inn). Trodde at forumet var nede, men fant nå tilfeldigvis ut at kontrollpanelet og andre bakinnganger fungerer. Fra fronten er det ikke mye som virker.
 
Topp