Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger SEO råd

Stoppet

Banned
Jeg har lest litt og forstår etter hvert at SEO ikke er noe man uten videre blir klok på.

Hvis du skulle gi meg 2 råd om SEO som jeg måtte prioritere å jobbe med. Hvilke ville det være og hvorfor akkurat disse?
 

zapotek

Medlem
Det som fungerer aller best (og som er aller vanskeligst), er å lage et eller annet som folk får lyst til å dele med andre. Det være seg som lenker, på Facebook etc.
 

timepoint

Medlem
2 SEO tips

1. Gå for en søkefrase som eks. "gode startsider", og fyll nettsiden med dette, alt-tags, h1,h2, meta description, 2-3 bilder som heter godestartsider1.jpg osv, heading, skriv noe fornuftig om hva "gode startsider", link til andre nettsider som ranker høyt på frasen.

2. Få linker til deg med "gode startsider".

Du bør nå ha en side som handler mye om "gode startsider". Er innholdet ditt orginalt ( også bildene), bør du ha en fair sjanse til å ranke høyt.

Ang hvor mange ganger du skal bruke et Keyword - sjekk ut:
Oppskrift på risotto - Slik blir risottoen perfekt - Spise ( som er veldig gode på seo, content og google flooding).
Risotto er med 75 ganger i alle mulige versjoner.
Og ja den er førstetreff på søket "risotto".
 
Sist redigert av en moderator:

Tonny Kluften

Administrator
Ang hvor mange ganger du skal bruke et Keyword - sjekk ut:
Oppskrift på risotto - Slik blir risottoen perfekt - Spise ( som er veldig gode på seo, content og google flooding).
Risotto er med 75 ganger i alle mulige versjoner.
Og ja den er førstetreff på søket "risotto".

Jeg ville vært litt forsiktig med det der, det kan bli for mye av det gode og Google kan bli sure for slikt. Jeg tror nok at klikk.no rangerer pga av andre ting.
Eksempel på at det omvendte fungerer er CUPCAKES - Oppskrift på CUPCAKES » ». Der er ikke ordet cupcakes nevnt veldig mye. Men det er stor konkurranse i Google om det ordet.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Enig med Tonny - å nevnte søkeordet gang på gang gir ikke bedre effekt, men hele konteksten rundt søkeordet kan gi en effekt.

F.eks om søkeordet er sykkel, så hjelper det å ha med hjelm, vei, tur, friluft osv.
 
Topp