Søkeresultater

  1. L

    Padding "regelen" (CSS)

    Hei! Jeg bare lurte på om noen husker den Padding "regelen"? Hvis jeg skal ta padding: 20px; f.eks i innhold slik at teksten begynner litt til høyre, må jeg ikke da forminske et eller anna bilde? slik at designet holder seg likt? Innholdsboksen flyttet seg under menyboksen når jeg...
  2. L

    Siden blir forskjellig i IE og FF

    Jeg har kodet denne siden med HTML/CSS, Jeg er litt rusten nå i og med at det er rundt 2 år siden jeg har drevet på med dette :- s Men uansett, så blir siden perfekt i IE, men headeren blir for liten i Firefox. Noen som får til å hjelpe? Latterlig Lett *om noen kunne koden for å...
Topp