Hei
jeg har fått en reseller konto hos godaddy.com, men jeg må fylle ut skatteskjemaet W-8BEN. Er det noen som har noe erfaring med dette skjemaet og hvordan en nordman skal fylle det ut?
Jeg har et enkeltmansforetak som jeg kommer til å bruke med tanke på inntekter fra godaddy hvis dette...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.