Hei forumet,
Jeg er ny her, så håper jeg blir tatt godt i mot.
Jeg og en kamerat står bak den flunkende nye GuruGuiden.no - portalen for forbrukeranmeldelser.
Vi har hentet inspirasjon fra lignende portaler i USA, som vi brukte mye da vi bodde der borte i forbindelse med studier.
Grunnfilosofien bør ikke være ukjent: man ønsker å lære av andres erfaringer enten man skal ta med dama på romantisk restaurant, kjøpe iPod, eller velge feriedestinasjon.
Med dette ønsker vi rett og slett å bli Norges ledende portal for forbrukeranmeldelser.
GuruGuiden er foreløpig lansert i en betaversjon, og det kommer den sikkert til å være en stund til. Og i denne fasen er tilbakemeldinger det vi ønsker oss aller mest. Hva er førsteinntrykket, hva synes dere om navigeringen, designen, innholdet o.s.v. Og ikke minst: liker dere konseptet?
GuruGuiden kan nok virke noe treg om dagen, vi ber om forståelse for dette og jobber med å finne bedre løsninger...
All ris og ros mottas med stor takk. Uten kommer vi aldri til å bli bedre.
Med vennlig hilsen,
Joachim Wahlstrøm
Jeg er ny her, så håper jeg blir tatt godt i mot.
Jeg og en kamerat står bak den flunkende nye GuruGuiden.no - portalen for forbrukeranmeldelser.
Vi har hentet inspirasjon fra lignende portaler i USA, som vi brukte mye da vi bodde der borte i forbindelse med studier.
Grunnfilosofien bør ikke være ukjent: man ønsker å lære av andres erfaringer enten man skal ta med dama på romantisk restaurant, kjøpe iPod, eller velge feriedestinasjon.
Med dette ønsker vi rett og slett å bli Norges ledende portal for forbrukeranmeldelser.
GuruGuiden er foreløpig lansert i en betaversjon, og det kommer den sikkert til å være en stund til. Og i denne fasen er tilbakemeldinger det vi ønsker oss aller mest. Hva er førsteinntrykket, hva synes dere om navigeringen, designen, innholdet o.s.v. Og ikke minst: liker dere konseptet?
GuruGuiden kan nok virke noe treg om dagen, vi ber om forståelse for dette og jobber med å finne bedre løsninger...
All ris og ros mottas med stor takk. Uten kommer vi aldri til å bli bedre.
Med vennlig hilsen,
Joachim Wahlstrøm