Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemeldinger på GuruGuiden.no

Joachim.W

New Member
Hei forumet,

Jeg er ny her, så håper jeg blir tatt godt i mot.

Jeg og en kamerat står bak den flunkende nye GuruGuiden.no - portalen for forbrukeranmeldelser.

Vi har hentet inspirasjon fra lignende portaler i USA, som vi brukte mye da vi bodde der borte i forbindelse med studier.
Grunnfilosofien bør ikke være ukjent: man ønsker å lære av andres erfaringer enten man skal ta med dama på romantisk restaurant, kjøpe iPod, eller velge feriedestinasjon.
Med dette ønsker vi rett og slett å bli Norges ledende portal for forbrukeranmeldelser.

GuruGuiden er foreløpig lansert i en betaversjon, og det kommer den sikkert til å være en stund til. Og i denne fasen er tilbakemeldinger det vi ønsker oss aller mest. Hva er førsteinntrykket, hva synes dere om navigeringen, designen, innholdet o.s.v. Og ikke minst: liker dere konseptet?

GuruGuiden kan nok virke noe treg om dagen, vi ber om forståelse for dette og jobber med å finne bedre løsninger...

All ris og ros mottas med stor takk. Uten kommer vi aldri til å bli bedre.

Med vennlig hilsen,
Joachim Wahlstrøm
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til GuruGuiden, Bangkok, Thailand – Portalen for forbrukeranmeldelser
Her deler du dine meninger om hva som er bra eller dårlig, i ditt nærmiljø eller landet forøvrig.

lol... utenom den geo saken så siden grei ut.
Det er mange som ønsker opplysninger angående norge, men en geo-sak vil ikke være det helt store i et lite land som norge (tror jeg).
Ellers en enkel navigering, enkelt å legge in anmeldelser (noe som kanskje burde fremheves, da ikke alle surfere skilter til topp og undermenyer).
Fortell brukerne at de bør registrere seg i store bokstaver.
Fortell dem også at de bør bokmerke siden....også i store bokstaver.
Norske brukere er "velutdannede" surfere, men de skjønner stort sett ikke annet enn det som blir fortalt dem likevel.

Fin side fra mine minutter der inne.

Lykke til :)
 

Joachim.W

New Member
Takk for tilbakemeldingen, picxx.
Vi skulle liksom automatisk finne ut hvor du logget deg på fra da, men med mindre serveren din er i Bangkok bomma vi jo litt, haha.
-Joachim
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da bommer dere veldig, for jeg bor ikke i Mountain View, USA og ISP'en min holder langt ifra til der.

Uansett, har dere vurdert å legge til live search og tags? Det vil øke brukervennligheten mye iallefall. Ellers så synes jeg det virker som et greit prosjekt. Eneste er at jeg personlig ikke er helt fan av fargevalgene i designet. Jeg er ikke noe designer så kan ikke si hvordan det kan forberedes, men jeg synes det trengs. Iallefall fanene, for den blendes litt bort.
 
Sist redigert:
Topp