Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Åpent marked for videoblogging

Det slo meg idag:

Det er for få gode videoblogger med intervjuer, sånt som passer å se på i bakgrunnen mens man spiser frokost eller drikker te eller vil slå ihjel en halvtime nå og da. Noe litt underholdende, litt interessant, litt inspirerende, litt morro og litt opplysende. Litt som talkshow, David Letterman eller Skavlan stil, men gjerne med flere forskjellige og til dels ukjente personer, men som blir interessante eller har interessante ting å si, og som får en mulighet til å markedsføre seg. Innenfor temaer av generell hverdagslig interesse, livsstil, teknologi og generelle ressurser i hverdagen, gjort med litt morro.

Her er det definitivt markedet i norge wideopen.

Eller hvis jeg tar feil, vil jeg gjerne vite hvor man finner en slik blogg:)
 

namaste

Medlem
TED-foredrag fyller i stor grad det hullet for min del, men ja. Har undret meg selv over hvorfor det bare er rosabloggerne omtrent som har videoblogger. Kanskje blir det for tidkrevende for de fleste, målt opp mot vinningen? Kanskje er det fordi YouTube ikke aksepterer norske partnere, og slik sett faller mye av inntektspotensialet bort. Ikke vet jeg.
 
TED-foredrag fyller i stor grad det hullet for min del, men ja. Har undret meg selv over hvorfor det bare er rosabloggerne omtrent som har videoblogger. Kanskje blir det for tidkrevende for de fleste, målt opp mot vinningen? Kanskje er det fordi YouTube ikke aksepterer norske partnere, og slik sett faller mye av inntektspotensialet bort. Ikke vet jeg.

Det er fordi nordmenn er sidrævva treiginger, og dette markedet er pur åpent for alle som gidder å gjøre en innsats! TED er såklart kanonbra, men markedet for mer av lignende er stooooooooort, og i det norske markedet er konkurransen ikke-eksisterende. For eksempel talkshow format - wide open:)
 

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
Jeg kunne tenke meg og være med på noe slikt.

Jeg driver et firma som heter Dating Adventure. Vi tilbyr kursing og undervisning i kunsten å tiltrekke seg det motsatte kjønn. Altså sjekkekurs.

Jeg har tenkt og lage noe lignende en videoblogg på min hjemmeside, men har ikke nødvendig utstyr, eller kunnskap nokk med video og redigering til at jeg har iverksatt dette.

Se gjærne innom min hjemmesde Dating Adventure - Øk din tiltrekningskraft med sjekkekurs | sjekking, selvutvikling, tiltrekning
Ta kontakt om det er interessant med et samarbeid.

Hilsen Espen Korsvik
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Dette er ikke akkurat en blogg, men om noen føler for å "slå ihjel litt tid" med å få noen inntrykk fra en av landets nordligste byer - ta en titt på www.AltaTV.no :)
 
Topp