Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ærlig talt...

zapotek

Medlem
Dette viser ihvertfall at det tydligvis er flere enn meg som får problemer med skrukken pga. overdreven bruk av Webforumet...
 

Keanu

Geek
Jeg har reagert på slike nøkkeord for sidene mine (veldig spesifikke søkeord flere hundre ganger hver måned) i Analytics selv, og har kommet frem til at det er misvisende statistikk / en bug.
Min konklusjon er at cookie for hvordan siden blir funnet blir liggende og talt flere ganger, om en flittig bruker søker google og finner f.eks. webforumet ved hjelp av et søkeord.
Av en eller annen grunn blir hver gang brukeren besøker siden i ettertid, mens cookien er i live, talt som nytt refererende besøk på Google.

Merk: Totalt uvitenskaplig forsøk med veldig usannsynlig søkeord i clean browser.
 

antillum

Medlem
I så tilfelle betyr det at GA ikke er til å stole på, at det er totalt ubrukelig til å finne søkeord egentlig.

Lol? Hva er det for en slags reaksjon admin? Om du NOEN gang har sammenlignet flere forskjellige analyserings programmer slik som Google Analytics sin versjon, så hadde du sett at ALLE viser forskjellig -_- Thats the SEO Life... Learn to live with it!

Mvh. Antillum =)
 

Scandic1

Medlem
Hilton har garantert kommentert noe som gjør bra inntrykk og folk finner dette ved å søke på nickname ... hvis stats stemmer :)
 
Topp