Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker å kjøpe billig nettside

olemm

Medlem
Som topic sier så ønsker jeg å kjøpe en liten nettsiden som har litt inntekt, mellom 500-1000kr mnd.

Gjerne en helt automatisert nettside, som jeg ikke behøver å gjøre så mye med, men bare se pengene tikke inn;-)
Jeg er ihvertfall ikke kvalifisert til store oppgaver.

Send meg PM hvis du har noe som kan være av interesse.
 

olemm

Medlem
Har driti meg ut på det ja, blei lurt for et par hundre dollar, så er litt forsiktig på de amerikanske foraene.
 

flamingo

Medlem
Jeg kan også være interessert i å kjøpe ei nettside, i forhold til budsjett ligger jeg på ca 10-15k. En automatisert side som er enkel å redigere er gjerne en fordel :) Send meg PM
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Rundt 10 gangern av mnd inntjening, mellom 5 og 10k

Er dette ikke sinnsykt lavt priset?
Hvis siden genererer 500 i måneden = 6000 i år -- burde prisen da ikke være x-antall årsprofit?
Med mindre vi begynner å tenke mer avanserte tanker som free cash flow-model og flere sider ved å kjøpe noe for å påvirke balanser / resultat osv...

Ærlig talt er jeg såklart veldig interessert i å betale 10000 kroner for noe som bare det første året allerede tilbakebetaler seg 80%...
Hvis noen har noe, PM meg! :D
 

sta

Medlem
Er dette ikke sinnsykt lavt priset?
Hvis siden genererer 500 i måneden = 6000 i år -- burde prisen da ikke være x-antall årsprofit?

Det var også min første tanke. Hvis du bruker tommelfingerregler (i den grad det finnes) på prisfastsettelse av en bedrift er en ROI på under ett år ganske bra :). På den andre siden er det kanskje noen som foretrekker litt quick cash fremfor litt avkastning hver måned, og da kan en slik deal jo passe utmerket.
 

saxtrom

New Member
Hei.

Er også interessert i å kjøpe en nettside (eller flere) som allerede genererer inntekt og eller har besøkende.
Har ikke noe greie på design etc, så det må være ferdig utviklet, men om det skulle være noen timer jobb i uken for å holde opprettholde siden, spiller ikke det noen rolle.

Send en PM

Sax
 
Topp