Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker å kjøpe blogginnlegg

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Var på handletur i midten av mai og da ble det svidd av noen kroner på forskjellige WF brukere som vi kjøpte blogginnlegg av. Nå er vi klar for runde 2 og jeg ønsker derfor å komme i kontakt med flere personer som har blogger eller nettsider hvor de er villig til å selge et innlegg.

Vi er interessert i å få en lenke eller to. Du er interessert i penger eller innhold på bloggen. Sammen vinner vi begge! Du kan enten skrive selv (og få betalt deretter) eller så kan vi avtale et tema som noen av oss skriver om. Har forskjellige kunder så stort sett alle emner er av interesse.

Interessert? Send meg en mail på kenneth@crenia.no. Ikke send PM her på WF.

PS: Fint om andre som ønsker det samme som meg lager sin egen tråd om dette.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om det er noen her som er interessert i å tjene penger basert på informasjonen som allerede er gitt, send meg en epost og fortell meg om bloggene, så gir jeg tilbakemelding på hvorvidt noen av sidene dine er aktuelle for noen av kundene våre.

Epost: kenneth@crenia.no
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vil bare vekke litt liv i tråden og si at jeg fortsatt er interessert i å komme kontakt med bloggere/nettstedeiere. Har laget en god liste allerede, men trenger alltid nye og friske innlegg til den.

Har allerede handlet av flere deltagere på WF, men kunne gjerne tenke meg enda flere :)
 
Topp