Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker å komme raskt i gang med Prestashop, anbefal designere please

noekult

Medlem
Har nå budsjett og vilje klar, men klarer ikke å Google meg frem til Oslo/omegn baserte Prestashop utviklere som kan hjelpe meg med prosjektet mitt.

Jeg ønsker:
- Theme-basert oppsett
- Full oversettelse til norsk
- Angrerettskjema integrert i ordreprosessen & andre netthandelskrav for tilgjengelighet
- Integrasjon mot Bring & EDI system for automatisk utskrift av fraktetiketter med sporingsnummer
- En automatisk backupløsning integrert
- Ett brukbart forsvar mot vanlige ytre nettangrep
- At jeg drifter butikken selv. Ønsker IKKE "betal 500 + mva per måned for drifting" avhengighet til noen. Da hadde MyStore o.l. vært greiere løsning.
- Facebook-likes på produktnivå samt YouTube/Vimeo implementeringsmulighet

Om du som freelancer, eller noen du kjenner, kan hjelpe til så kan du gjerne ta kontakt på nbusin @ online.no.
 

barentshavet

Active Member
Jeg ser at du er innstilt på Prestashop, men jeg må komme med min anbefaling med tanke på dine kriterier om norsk utvikler og EDI-integrasjon.

Bruk Magento
  1. Mange norske utviklere tilgjengelig
  2. Større community og flere gratismoduler
  3. Større frihet og skalering for utviklerne
  4. Norsk brukerdokumentasjon tilgjengelig
  5. Prestashop har liten oppslutning i Norge og få norske moduler
  6. Lite gratisalternativer tilgjengelig i form av moduler
  7. Trollweb har utviklet EDI-løsning mot Bring for Magento (gratis)
  8. Norsk Magento-språkpakke på vei for CE 1.9.1.1 (klar om 1.5 mnd) - 55% fullført
  9. Integrasjon mot norske regnskapsprogrammer
  10. Magento 2 er på vei...
Har selv testet Prestahsop, men for min del ble det uaktuelt. Det er relativt mange grunner for at det ble uaktuelt, men i all hovedsak mangel på moduler som støtter norske transportører, betalingstjenester, regnskapsprogrammer og så videre.

Se linken

http://www.quora.com/Which-is-the-better-eCommerce-platform-PrestaShop-or-Magento-Why
 
Sist redigert:

barentshavet

Active Member

noekult

Medlem
Noen flere som kan tipse om Prestashop ekspert i Oslo området? Finner ikke akkurat det jeg er ute etter og vurderer å ty til Mystore... Stopp meeeg :)
 
Topp