Ønsker billig logo

En tråd i 'Generell snakk' startet av BareAndreas, 5 Mar 2012.

1. BareAndreas New Member

Hei

Jeg ønsker å få designet en logo til firmaet mitt. Ønsker meg en logo med en effekt som sluttresultatet på linken nedenfor:

Logo Design Process and Walkthrough for Vivid Ways

Firmanavnet er Breakpoint men om man skriver små, store eller en variasjon av store og små bokstaver er ikke viktig. Har f.eks. tenkt en stor B eller BP med en effekt lik bildet på linken ovenfor og selve navnet breakpoint i en enklere form. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? I så fall hva er prisen. Svar gjerne på tråden eller send meg en PM.

Ha en fin dag!

2. BareAndreas New Member

Er i hovedsak kun en B eller BP i tilsvarende farger som på linken eller blå toner jeg trenger. Prisområdet 1200 - 1500 kr.

3. peterandrej pensjonert moderator

Prisområdet du skisserer for dette, altså mellom tolv og femten tusen, er nok litt i minste laget for å få laget dette tror jeg.

4. yoursecondweb Medlem

Femton tusen (15.000) eller femton hundra (1.500) ?

5. BareAndreas New Member

På norsk så betyr i alle fall 1500 kroner ett tusen fem hundre kroner, hva det er på svensk vet jeg ikke!

6. peterandrej pensjonert moderator

Ah. sorry. Trodde det stod 15.000. Beklager, må visst vaske øya :)

7. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

BareAndreas, de gutta tøyser fordi du får ikke noe proff logo til den prisen.

Men ikke start noen ny logoprisdiskusjon i denne tråden, det er godt dekket i gamle tråder, bruk søkknappen og diskuter der istedenfor.

8. Andreas Hatlem

Andreas Hatlem Aktiv

jeg er litt usikker på hva du ønsker deg, ønsker du at det står BP med samme type stil?
    eventuelt hva skal det så under?

9. Bransje

Bransje DaddyO

sendte pm. 999,- så der tok du feil Tonny :D

10. webali Medlem

1500,- kan du få et profft logo. Absolutt!

11. Tonny Kluften

Lykke til.

12. webali Medlem

finnes jo en haug av de som lager logo til 1500,- så sjønner ikke hva dere snakker om? Bare å søke etter logodesignere i utlandet så finner du en hel del, her hjemme også.

13. Tonny Kluften

14. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

Yep, du finner også folk som fikser badet ditt til 50kr timen.

15. webali Medlem

seriøst å dra den hver gang. :confused:
    Han spør om en enkel logo og oppgir også ca. pris han kan betale. Dere vet like godt som meg at det finnes folk som gjør dette til den prisen. Om DU selv tar helt andre priser er en annen sak men da bør man strengt tatt heller ikke kommentere.

Del denne siden