Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker ny tilbakemelding på min hosting side (oppdatert)

chrisern

Medlem
Hei.

Har nå rettet en del skrivefeil som er blitt tipset om. Hvordan ser det ut nå?

web: Spillhost.no

takker for svar ;)
 

Stoppet

Banned
Hele språket er for dårlig. Du må få noen som er gode på å skrive gode tekster. Da tenker jeg både innholdsmessig og grammatisk. Ikke for å virke nedlatende, men det ser ut som at det er en ungdomsskoleelev som har skrevet tekstene.

Betal noen for å skrive dette skikkelig, hvis ikke vil siden fremstå som litt amatørmessig.

For eksempel: "Mye kapasitet for en lav pris" er ikke bra formulert som en selgende tekst.
 

chrisern

Medlem
Hele språket er for dårlig. Du må få noen som er gode på å skrive gode tekster. Da tenker jeg både innholdsmessig og grammatisk. Ikke for å virke nedlatende, men det ser ut som at det er en ungdomsskoleelev som har skrevet tekstene.

Betal noen for å skrive dette skikkelig, hvis ikke vil siden fremstå som litt amatørmessig.

For eksempel: "Mye kapasitet for en lav pris" er ikke bra formulert som en selgende tekst.


Finnes det noen gode software for å rette alle skrive feil. kopierte alt av tekst inn i word. endret det som er feil. hva mer er egentlig feil. Får noen tips fra folk på forum, gjør det som blir sagt, så kommer neste å sier nei det er feil
 
Topp