Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker pristilbud på ny nettside.

God dag, datagenier.
Skal ha en nettside som fungerer optimalt som informasjonsside til mine kunder i ett entrepenør firma innen maskiner/skog m.m

Legger dette ut på en "anbuds" runde. Gi meg ett bra tilbud og ha noe å vise til.


Mvh
Thomas :)
 
Det er helt korrekt Tonny. Men i bunn og grunn gjør vi det nok med Stil :)

Denne nettsiden er faktisk min fars firma, har kommentert siden sist for en time siden, hehe.
 

Armed Design AS

New Member
Hei, Thomas,

Vi i Armed Design AS har nylig lansert NettStarter.no - Lekende lett.

Nettstarter kan gjøre arbeidet for deg til en rimelig pris. Du mottar to skisser fra oss ut i fra dine spesifikasjoner. Vi kjører forresten en intoruksjonskampanje for våre ti første kunder. To skisser på webdesign og implementering i Wordpress for 2995,-. (denne kampanjen er ikke utgått enda!)
Komplett prisliste finner du her: Prisliste - Nettstarter.no |

I tillegg står vi tilgjengelige for enkel support og opplæring i vår åpningstid. Om du ønsker noe mer omfattende enn det Nettstarter kan tilby, kan vi også se på løsninger levert direkte fra Armed (Armed Design AS - We make Magic) da i en annen prisklasse.

Noen raske referanser utført av Nettstarter:
Aslam Bilservice AS |
Bilverksted Drammen - Vi tilbyr eu-kontroll og bilreperasjoner | Saxegaard Bilservice AS

Om du trenger mer informasjon, eller lurer på noe, må du gjerne ta kontakt med meg direkte: knut@armed.no / 400 76 256.
 
Sist redigert:
Topp