Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding/ konstruktiv kritikk på nettbutikk

gecko

Medlem
Hei,

Jeg har nettbutikken forcia.no , denne har vært aktiv i snart 2 år. Den markedsføres via annonser på facebook og adwords. Adwordskontoen er nylig optimalisert og annonsene gjennomgått. Jeg har også jobbet en del med optimalisering av tekst o.l i butikken så den treffer ganske greit på en god del søkeord.

Det er jevn trafikk i butikken, ikke de store volumene, men jevn trafikk. Skulle selvfølgelig gjerne hatt høyere trafikk, og kan sikkert også få det ved å kjøre på med mer annonser, men salgene uteblir. Det kommer salg, men ikke mer enn at det dekker utgiftene til butikken. Skulle gjerne økt de litt mer :)

Ønsker gjerne tilbakemelding på utseende på butikken, hva er det som ikke trigger folk til å legge inn en ordre.

Butikken er en Mystore butikk, og på den avtalen jeg har så er det begrensede muligheter for tilpasninger.

På forhånd takk!
 

xdex

Medlem
Tror det er flere grunner til at du ikke har noe særlig høyt salg her. Mulig dette bare er mine teorier, men velger å fortelle det likevel.

  • Det finnes 123000000 andre nettsider som selger deksel/cover/mobil ting.
  • Nettstedet er helt hvitt, er bare produktene som egentlig lager ett oppsett. Ikke noe "gjenkjennelse effekt".
  • Hva med å fikse småting, som f.eks den vanvittige dårlige oppløsningen på logoen? Er jo en grå kant rundt hele?
  • Savner enkel tilgang til tilbud på forsiden
  • En slider på forsiden hvor du ikke kan gå frem og tilbake? Virker veldig rart.
Ellers er det endel andre småting som for meg, får hele siden til å se svært "hjemmesnekkra" ut, som da sikkert gjør mange potensielle kunder usikre.

Eksempel er jo skriften her,

5pWlVIi.png


Hvorfor i allverden må det være 1000 forskjellige fonter og størrelser? Virker ikke som det er noe sammenheng.

Det samme gjelder vel også produkter, virker som en side som skal selge "alt mulig rart" og nettstedet (navnet) sier ikke meg så mye, og hadde heller aldri husket å komme tilbake. Men som sagt, det er bare meg ;)
 

gecko

Medlem
Takk for at dere tok dere bryet med å komme med noen innspill.

Regnet med at denne kom "Det finnes 123000000 andre nettsider som selger deksel/cover/mobil ting"

Så da må man prøve å bli bedre enn de andre. Har i hvert fall et produkt ingen andre i Norge har...

Forcia er for øvrig latin og betyr tilbehør (gadgets)

Da blir det endringer fremmover, og gjør nettstedet mer helhetlig:)
 
Topp