Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på design

peterandrej

pensjonert moderator
Du har ikke peiling på design og burde leie inn noen til å gjøre jobben for deg eller søke litt på nettet etter noen ferdige templater som du kan tilpasse etter eget behov. Det finnes mye fint å velge i, til og med gratis.

Det der oste av år 1995. Men velkommen til WF! Vi er ganske ærlige her..
 
Enig med dem over her ja, innholdet virket svært lovende, selv om jeg bare skummet raskt gjennom, men designet var kanskje ikke allverden ;)

Det du kan gjøre:
  1. Leie inn en designer
  2. Lage en contest på sider som 99designs.com
  3. Bruke ferdige templates - ulempen er vel at det ikke blir noe unikt
  4. Les bøker som f.eks "The Principles of Beautiful Web Design" og forsøk å ta dette fra scratch
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ja, du kan jo sikkert kodingsdelen av det kan jeg tenke meg, så da er det jo bare hvor lenge du gidder å søke etter templater som stopper deg. Last ned en template, rediger CSS-en og bytt ut noen bilder.

Du fatter sikkert skissa.
 

Keanu

Geek
Følg Peter Andres tips, funger fint for meg for tiden. Kan heller ikke designe, så derfor bruker jeg noen av de mange veldig bra WP-themene der ute og tilpasser det til nytt CMS (eller bruker det direkte med WP).
 

Gaasehud

Medlem
Ja, du kunne nok sett på et par templates, siden er i og for seg godt bygget opp kodemessig.

Hvis du fortsatt vil ha dette designet vil jeg gi deg noe tips:
- Lag en ny logo, eller få noen til å lage en for deg. Dette gjør mange på forumet gratis.
- Menyen er veldig lite synlig - gjør den større og tydeligere.
- Bruk enten litt padding på de blå rutene for å få "mer plass" til teksten eller kutt ut det blå.
- Kjedelig fargevalg. Eksperimentér litt mer. Fargetips her: kuler

Lykke til videre! :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
- Lag en ny logo, eller få noen til å lage en for deg. Dette gjør mange på forumet gratis.

Ikke på WF. Her finner du faktisk veldig få som gjør noe som helst gratis. Men, prøver du Norsk Web Forum (norskwebforum .no) så er sjansen ganske stor for at du kan få noen til å jobbe gratis for deg.
 

picxx

Well-Known Member
Til gjengjeld er det rimelig greit å klø andre på ryggen og bli klødd litt tilbake. Det funker om en kan t.d php, og trenger litt grafikk :)

Å bytte tjenester er jo noe helt annet enn å omtrent forlange å få noen til å jobbe gratis for seg. Må si jeg har sett forskjellig på NWF der jeg har spekulert på hvilke folk som egentlig sitter bak tasteplata.

Men helt enig med deg, å bytte tjenester er en super metode som begge parter tjener på, og det har vel også forekommet noen ganger her inne på WF.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jo, men hvis jeg lager en logo og får noe tilbake - så er jo dette "noe" jeg får tilbake å anse som betaling. Da er det ikke gratis lenger.

Vi gjør vel strengt tatt for lite av slike "tjenestebyttinger" her på WF. Der tror jeg de er flinkere over på NWF.
 
Topp