Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på freelance netttside

Steven

Member
Hei!

Kort om nettsiden:
Skal være en nettside som fremhever hva jeg kan av digital markedsføring samt hva jeg kan tilby.

Ønsker derfor tilbakemelding på nettsiden jeg har laget med WordPress. Setter pris på all kritikk og tips dere kan finne frem. Viktig å luke ut feil og mangler.

Nettsiden skal være responsiv.

Nettsiden er:
http://stevenkas.no

Ps: er klar over engelsken. Satt det opp i listen.
 

Steven

Member
Hvilken form av dokumentasjon tenker du på da?

Portefølje eller eksempler på hva jeg kan "produsere" ?

Eller generelt vise mine kunnskaper gjennom blogg/sider om de ulike temaene?
 

xdex

Medlem
Hvilken form av dokumentasjon tenker du på da?

Portefølje eller eksempler på hva jeg kan "produsere" ?

Eller generelt vise mine kunnskaper gjennom blogg/sider om de ulike temaene?

Sertifiseringer etc er absolutt ett krav, om du skal bli tatt seriøst. Selv har jeg 3 sertifiseringer (som gjelder reklame og statistikk) fra google, og 1 fra bing, og om du driver seriøst med markedsføring og annonser, kan jeg ikke se annet enn at dette burde være på plass. Skills er det ingen som bryr seg om, enten så kan du, eller så kan du ikke. Og skrive 50%/70% etc, virker (for meg) mer ut som at noen skal spleise deg for å bli enda bedre, og at du fortsatt lærer.

Serifiseringer valideres med at du skriver inn google lenke til dine sertifiseringer, som jeg har gjort her (disse må fornyes hvert år, pga nye regler etc). Er du bedrift (men du skriver freelance så..) ville jeg absolutt skaffet partnerskap fra google også.

Og skrive hva du kan, betyr ingenting, når du ikke kan vise til det.
 

Turbo Heidi

Member
Hei!

Kort om nettsiden:
Skal være en nettside som fremhever hva jeg kan av digital markedsføring samt hva jeg kan tilby.

Ønsker derfor tilbakemelding på nettsiden jeg har laget med WordPress. Setter pris på all kritikk og tips dere kan finne frem. Viktig å luke ut feil og mangler.

Nettsiden skal være responsiv.

Nettsiden er:
http://stevenkas.no

Ps: er klar over engelsken. Satt det opp i listen.

Føler vell at forsiden er for lang.
Er også enig med @Tonny Kluften at headeren virker litt trist.

I stedenfor å vise til prosenter så vis heller til prosjekter som du gjerne har fullført.
 

mra

Active Member
Jeg syntes ikke dette var så verst. Jeg liker dog ikke disse "skills" greiene som kommer med de fleste one-page templates om dagen. Jeg syntes det bare virker tacky og useriøst, kom heller med dokumentasjon og referanser. Og så ville jeg nok tatt en kjapp gjennomgang og oversatt engelsk tekst til norsk her og der.
 

erlsae

Medlem
1. Det ser da OK ut dette, men føler at nettsiden din svømmer blant de mange sidene som allerede eksisterer. Nettsiden i seg selv skiller deg ikke ut fra andre, hvorfor skal "jeg" velge akkurat deg ? Ok, du har 95% "skills" i anonnsering (se gjerne over det ordet ett par ganger!), sosiale medier, digital markedsføring, hva gjør at du ikke har 100%?

Hvis jeg skal tenke fra en kundes perspektiv, så hadde jeg tenkt at du sikkert vet hva du driver på med, men du har enda litt igjen før du kan "alt". Og kunder vil jo at de som de kjøper tjenester fra kan alt (iallefall tro det).

2. "Historie" bruker du som overskrift der du skriver om hvem du er. Er du død eller??? ;)

3. ref: "Genuint foreløpig personlig mest interessert i Facebook annonser og Google Annonser."????

Stopper der. Kunne sikkert tredoblet listen, ergo - enda en del taktisk og praktisk jobbing som gjenstår...iallefall fra mitt syn.

Lykke til :)
 

Steven

Member
Tusen takk til dere som gav meg tilbakemelding og konstruktiv kritikk.

Skal sette meg ned, revurdere og finpusse nettsiden til en "offisiell lansering".

@xdex Interessant - Er ikke uenig i det du skriver ang sertifisering av tjenestene.

@mra Skal se hva jeg klarer å få til, er begrenset med hva jeg klarer på egenhånd da jeg ikke er noen form av kodespesialist. Derfor jeg valgte det temaet jeg nå har. Tilpasset til dagens standard. Så kan jeg heller videreutvikle en egen nettside etterhvert :)

@erlsae Er student, så dette er i all hovedsak for å ha en inntekt på siden. Men også for å skaffe meg generell erfaring.. eller portefølje om du vil kalle det. Skulle kanskje nevnt det litt mer tydelig når jeg startet denne tråden, hvilken visjon og mål jeg har.

Var egentlig ett forsøk å fremstå som at jeg lytter og følger aktivt med på markedet. Ser at det kan være det ikke er så ideelt.

Har prøvd å være litt standard. Ønsker ikke å skille meg ut og få store oppdrag da jeg enda studerer. Ønsker oppdrag som er liten til mellomstore :) Skal forsøke å spisse det mer inn og få strukturert det bedre.

Takk igjen for tips!
 

BlitZz

Member
  1. Ikke ha sånn 95%+ på "skills" da virker du useriøs og eple kjekk ;)
  2. "more info", read more og "get in touch" burde du selvfølgelig endre til noe norsk. Spessielt når du bruker:
    HTML:
    <html lang="nb-NO" prefix="og: http://ogp.me/ns#">
  3. Nav baren burde starte tideligere når du scroller ned.
  4. I "kategorien" "Kontakt meg" er det alt for stor padding.
    Kode:
    .section-contact {
      padding-top: 20em;
    }
    
    /* Dette ser bedre ut */
    .section-contact {
      padding-top: 1em;
    }
  5. Litt for stor marker på kartet spør du meg
  6. Det er noe som mangler i slutten på "kontakt meg" virket litt tynt med bare kontakt form og lokasjon.
  7. Ligg til organisasjonsnr i footeren, da virker du mer troverdig og seriøs :)

Bortsett ifra det ser siden veldig fin ut! likte farge temaet! Lykke til!
 

Steven

Member
  1. Ikke ha sånn 95%+ på "skills" da virker du useriøs og eple kjekk ;)
  2. "more info", read more og "get in touch" burde du selvfølgelig endre til noe norsk. Spessielt når du bruker:
    HTML:
    <html lang="nb-NO" prefix="og: http://ogp.me/ns#">
  3. Nav baren burde starte tideligere når du scroller ned.
  4. I "kategorien" "Kontakt meg" er det alt for stor padding.
    Kode:
    .section-contact {
      padding-top: 20em;
    }
    
    /* Dette ser bedre ut */
    .section-contact {
      padding-top: 1em;
    }
  5. Litt for stor marker på kartet spør du meg
  6. Det er noe som mangler i slutten på "kontakt meg" virket litt tynt med bare kontakt form og lokasjon.
  7. Ligg til organisasjonsnr i footeren, da virker du mer troverdig og seriøs :)
Bortsett ifra det ser siden veldig fin ut! likte farge temaet! Lykke til!
Tusen takk :)

Skal ta tipsene med i vurderingen, dette blir bra :)
 

BlitZz

Member
Føler vell at forsiden er for lang.

Er dessverre litt uenig med deg der. Design på nettsider endrer seg aktivt hele tiden. Nå for tiden er det dette som er "inn".

Det er også mer komfortabelt for en kunde/bruker å ha "all" informasjonen på en plass, istedenfor å finne frem med å trykke på forskjellige linker. Dette er selvfølgelig flere synspunkt på dette temaet, men tror du bare må venne deg til at sider nå for tiden går for denne metoden. ;)
 

xdex

Medlem
Jeg tenker heller at, dersom man må ha "loading" eller, "laste ikon" før man besøker ett nettsted, er det allerede ett stort problem som må løses. Har man virkelig så store bilder, og så mye dårlig optimalisert innhold, at man må forhånds-laste? bare irriterende. Prøv heller å se hvordan nettstedet laster med 150kb/s, og få en mobil-opplevelse, ikke bare tenk på folk som sitter på wifi.
 

Steven

Member
Har forrandret en god del på nettsiden og ønsker ny tilbakemelding. All konstruktiv kritikk taes i mot med åpne armer.

Portefølje, sertifiseringer og tekst er noe jeg jobber med og vil videreutvikle på nettsiden.

Klar over engelsk på diverse ting som søkefunksjon, diverse error osv.
 
Topp