Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på nettside/butikk

theobast

New Member
Nå har jeg endelig fått opp nettside med integrert nettbutikk og stripe betalingsløsning, men jeg mangler tilbakemeldinger og synspunkter :) Den er ikke mobilvenlig, ennå... ;)

Siden vi også har kurs, har jeg tilpasset nettbutikken til kursbestilling når en åpner de "produktene".

Nettsiden: www.overlock.no
 
Sist redigert:

Steven

Member
Oi! Det var en nisje butikk ja :)

Til lykke med det! :)

Tilbakemelding:
Helt OK nettside.

Hvit tekst i slideren med den bakgrunnen passer ikke for øynene, "vanskelig" å lese. Hadde f.eks. byttet bakgrunnen til noe annet eller gjort den mar "usynlig".

Er litt "vanskelig" å lese med den fonten du har valgt. Hadde byttet til en font som er litt tydligere. Skjønner at det er satt preg på sy, men fortsatt, for meg i alle fall er det ett lite irritasjonsmoment.

Hadde strukturert forsiden litt bedre for å få fint og pyntet.

Sjekk bilde for hva jeg hadde gjort: http://oi57.tinypic.com/2145eld.jpg
 

BlitZz

Member
Vil si den ser ganske oversiktlig og grei ut! Det eneste jeg vil kommentere på er vell den "Besøk oss på Facebook" knappen i midten av siden. Føler dette er en litt "random" plassering og den passer ikke inn.

Jeg ville heller plassert den i footeren. Men selvfølgelig, ut ifra at du har valgt å plassere den der tenker jeg at du ønsker stor oppmerksomhet på den, siden det er en av tingene jeg ligger merke til først, noe som både er bra og dumt, du får kundene dine til å miste fokusert på det som egentlig er viktig: produktet/tjenesten din.

Så om du virkelig ønsker at kundene skal like deg på facebook etc.. Kan du heller velge en knapp som henger på høyre side av nettsiden din. (utenfor selve siden) Dette tror jeg vil fungere bedre! Men selvfølgelig, dette er bare min mening :) )


Det andre jeg ligger merke til er på nettbutikken, den oransje fargen er ganske komfortabel, men på side-menyen er den litt for lys. Er ikke direkte vanskelig å lese hva som står eller navigere. Men det er noe der som ikke "pleaser" meg. Så test deg litt frem med andre farger eller fetere tekst..

Den siste tingen er bakgrunnen. Som du ser er selve tekstilen ikke "seamless", så når du repeater den ser du at de ikke passer til å bli repeatet; Det ser ikke ut som et stort bilde, det blir mange små.

Ellers vil jeg si at mitt "samlede inntrykk" er svært positivt til nettsiden din! Høres kanskje ut som at jeg kritiserer mye, men det er jo det du spør etter? ;) Lykke til!
 
Sist redigert:

theobast

New Member
Tusen takk for tilbakemeldingene!

Mange bra og gode tilbakemeldinger (ikke kritikk).
Jeg er enig med dere og har gjort flere endringer. Leter etter en bakgrunn som gir ett sømløst inntrykk (for å bruke terminologi som står til siden :)), men har ikke funnet en jeg liker ennå...
Fargen på menyen i butikken er lik med den som er under produktene. Skal prøve ut fet skrift i menyen, at det gjør den lettere å lese.

Jobber hardt med mobilversjonen, så jeg kommer med et nytt spørsmål når den er på plass ;)
 

UN 1950

Member
Siden deres var veldig fin, jeg tok meg selv i å scrolle videre og lese for harde livet :D
Veldig spennende butikk, fine bilder som gjør meg enda mer nysgjerrig.
Enda artigerere at dere holder til rett over "dammen"
;)
 

theobast

New Member
Takk, det var hyggelig. :)
Jeg jobber nå med en helt ny, som er litt mer mobil vennlig. Spør nok om tilbakemelding om den også når jeg har kommet litt lengre med den ;)
 
Topp