Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på www.familienett.com

Miriel

Medlem
Wow! Mener du virkelig det? :) Det er jo kjempehyggelig å høre!!

Vi har brukt "jungeltelegrafen" via en god del andre "mamma" forum der ute :)
 

Janne

Medlem
hei!

jeg er den andre Admin.


det jeg ønsker er å lage en header, jeg har en tanke i hodet som jeg tror kan slå ann.
har et spørsmål siden jeg er uerfaren innen å lage bannere etc.

jeg har Mac, vurderer kjøpe Photoshop og lage header selv i 435X125

hva tror dere eksperter om det?

Mvh Janne

ja samt betalt reklame som begynner å sette igang denne uke. Så jeg håper vi blir flere.

Åja WOW, takk for den tilbakemeldinga! :D
 
Sist redigert av en moderator:

Tonny Kluften

Administrator
Jeg er ikke noen photoshopekspert, men det blir en dyr header hvis du skal kjøpe photoshop og så lære photoshop bare for å lage den :D Hva med å sette ut oppdraget? Du kan tegne idèen din og scanne og sende til en designer.

Tillater dere vanlige medlemmer å ha bannere i signaturen sin? Syns ikke det er noen god idè, det ser ikke bra ut rett og slett.

Kan dere sende meg en PM med annonsepriser?
 
Sist redigert:

Janne

Medlem
jeg synes heller ikke at bannere i signatur er pent, blir ofte stort og tar mye "utsikt". jeg kjøper PS fordi jeg ønsker lære webdesign og litt hobby morro da.

sender deg det på pm nå jeg .
 

sKrud

Meget sliten student
Må si meg enig med brukernavn her.. Dette tror jeg kommer til å bli en skikkelig cashcow.. DEtte er et typisk forum som av en aller annen grunn blir kjempe populære.. Bare så på alle disse mamma/gravid etc forumene...

Er fire ting som slår meg som ikke veldig bra med siden;
1) Menylinken er ikke veldig synlige, disse bør gjøres om til mer synlige "knapper"
2) Det kan være en ide å fjerne bannere i signatur og muligens justere ned størrelsen på avatarene..
3) Kjør gjerne forumet i fullbrede, å sett annonsene inn i trådene..Det er der brukerne har fokus..ikke utenfor tråden..
4) Favicon...ikke et må ha..men ser litt mer gjennomført ut med det..

Om dere ønsker å sette ut header/banner oppdrag så kan dere sende meg en pm..Prøv gjerne å tegn det på et papir først..

Tror nok det blir en veldig dyr banner om du skal lage den.......
 

Janne

Medlem
hey!


du kan sende meg en PM om pris du tar! jeg har ideen i hodet og kan fint tegne den ned.
Avatarstørrelsen er ok enne så lenge, jeg liker store avatarer.
enig i at banner i sig ikke ser fint ut.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hvis dere får problemer med mye spam på forumet så kan dere innføre at vordende medlemmer må bruke både captcha og på et spørsmål svare ja eller nei ved hjelp av en nedtrekksmeny. da blir dere kvitt den automatiserte spammen for godt.

Og i velkomstmailen, legg inn urlen til forumet så medlemmene kan klikke seg derifra hvis de har glemt urlen.
 
Sist redigert:

Miriel

Medlem
Tusen takk for fine tilbakemeldinger :)

Når det gjelder bannere så er det annonsørene våre som har det. Og foreløpig har vi tillatt det.

Når det gjelder størrelsen på avatar er jeg ganske enig. Vi må nok ta en runde med moderatorer osv der for å endre det.

Skal se hva vi får gjort med menylinkene :)

Og hva er favicon?
 

picxx

Well-Known Member
Må lagre siden som bokmerke før du får opp favicon i IE.
 
Topp