Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding

Keanu

Geek
Pent design generelt, men mitt inntrykk var at det var for mange forskjellige farger på forskjellige bokser. Det er mulig andre har annen oppfatning, men jeg vil anbefale å kjøre færre forskjellige bakgrunnsfarger.

Headeren var også litt for "tung", altså litt for skrikende i forhold til resten av siden, så jeg ville enten tonet ned headeren, eller tonet opp resten med mer markerte farger.

En annen liten detaljer som jeg bruker å bruke; under "Dagens helt" er ikke bildet klikkbart, selv om jeg forventet at det skulle være det. Kanskje legge til lenke til selve bildet også, på samme måte som teksten nedenfor. Mulig det med å trykke på bilder istedet for tekstlinker er en uvane jeg har, men ingen grunn til å ikke gjøre det. :)

Ellers kan det jo være et tips å legge til en "legg til i facebook"-knapp på helte-sidene, om folk legger til personlig bekjente helter og legger til nyheten på facebook kan jo det dra inn en del ekstra trafikk.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Mye av det samme som keanu sier... Var endel snodige bakgrunnsfarger, og headeren ble litt... spesiell. Hva med å ha hvit som hovedfarge i både header og resten av boksene, droppe dilldall-scanstripe-greia i headeren, og heller la menneskene ha naturlige farger? Nå forsvinner også teksten i headeren helt i resten av det grønne.

Grønn er vel ikke akkurat fargen jeg forbinder med helter..? Frisk og fin farge, for all del, bruker mye grønt selv for tiden, men... tja. Syns ikke det funka helt her, spesielt ikke i kombinasjon med så mye annet rart. Tror det vil bli mye bedre hvis du fikser opp headeren, og dropper ihvertfall de fleste av de blekrosa/beige/blek-gul-variantene, og heller holder deg til bare et par hovedfarger (i tillegg til hvit). Satser du på grønt, bør det være en av dem, og de(n) andre fargen(e) kan gjerne være omtrent like skarp(e).

Hos meg (med safari for mac, nyeste oppdatering) dropper den midtre kolonnen... tja, 20 pixler eller så i forhold til høyre og venstre kolonne, og headeren er også 15px eller noe smalere enn alt under.
 
Sist redigert:

Miriel

Medlem
Nå er ikke jeg så veldig flink til å se hva som bør endres osv. Så jeg synes egentlig siden er veldig fin jeg! En god ide å lage en slik side!

Det jeg ser som virker litt forstyrrende for meg er de to rosa boksene. Syntes liksom at de krasjet litt. Kanskje vurdere å ha dem i en annen farge?
 

picxx

Well-Known Member
En side som er under oppføring: Helter


Trenger forslag til alt fra brukervennlighet til design.

Takker og bukker. Rep til både gode og dårlige forslag såklart.

Er vel stort sett et duplikat av den matprat sida di, som ellers er en grei ordning.
Kansje forskjellige farger fra den sida.


Ellers digga jeg footer linja di, og håper du ikke tar det ille opp om jeg stjeler den ;)
 
Topp