Ønsker tilbakemeldinger på nettside med informasjon om drivstoffpriser

En tråd i 'Tilbakemeldinger' startet av Savage, 18 Sep 2018.

1. Savage

Savage New Member

Hei, det er https://idag.so-easy.us
    projekt der besøkende kan laste opp bilder av drivststoff priser, helt enkelt uten registrering.
    tenkt som mobile nettside.
    da jeg er ikke norsk sikkert kommer flere feil - blir takknemlig hvis jeg for tibakemeldinger hvis dere finer på noen...

2. Knut Hunderi

Knut Hunderi Medlem

Hola,

Orddelingsfeil på det viktigste ordet på hele siden. 'Drivstoff priser' skrives 'drivstoffpriser'.

Good luck.

3. Savage

Savage New Member

Takk :), det er korrigert nå..

4. zapotek

zapotek Medlem

En slik side kan fungere hvis du klarer å holde den superoppdatert med priser hver eneste dag, MEN jeg ville ha valgt et annet domenenavn.

5. Savage

Savage New Member

Ja, enig... dessverre oppdatering av prisene er ment som dugnad fra selve forbrukeren... så .... får se. domenenavnet kan ettervert , men enig med deg også..

6. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Merkelig domene å bruke, ingen går rundt å husker det.

7. Selvfiks

Selvfiks Medlem

Jeg turte ikke å trykke på det før jeg så at andre hadde kommentert det. Har fortsatt ikke trykket på det pga at navnet ikkke vekker tillit.

8. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Ikke bare orddelingsfeil, selve ordet er også feilskrevet. Vel, du kommer til å ranke bra på feilskrivinger av ordet i alle fall. Ordet her i trådtittelen har jeg endret, men på din egen side må du nok ordne selv. Hva er forresten fordelen din fremfor eks. Bensinpris-appen?

Del denne siden