Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemeldinger på ny nettbutikk

thorep

Medlem
Nå ser det ut som leverandør av butikken jobber med noe, for det er jo ikke den kassen dere ser nå jeg vil dere skal teste..
 

thorep

Medlem
Virkelig bra xdex! Skal ta tak i dette:)

Hva synes dere om den første kassen man kommer til, den med klarna?
 

barentshavet

Active Member
Men du ønsker tilbakemeldinger, her er noen umiddelbare jeg kommer på.
  • Designmessing er ikke siden et unikt vidunder. Designmalen virker veldig "out of the box", men likevel ser den noenlunde innbringende ut og har et svært godt potensiale til å bli en fin nettbutikk etterhvert. Lyse og friske farger gir en moderne helhet, noe jeg kan like og som er svært i mote nå.
  • Jeg vet ikke hvorfor du har valgt å bruke grønnfargen du har valgt, men den nåværende synes jeg ikke er fin. Med tanke på at designet ditt er hvitt og lyst, bør du bruke lyse farger hele veien. Jeg har laget noe jeg synes ser bedre ut. Her har jeg endret på fonten, fontfargen, lagt til en skygge og endret på fargen. Dette gir, etter min mening, mersmak i tillegg til at det står mer i stil med designet ditt. Du burde vurdere å endre grønnfargen du bruker rundt på siden til en lysere en, for eksempel den jeg har valgt ut (#7AAD60).
    UFVreklX.jpeg
  • Forsiden er godt strukturert og gir et fint førsteinntrykk fordi du bruker store produktbannere. Etter min mening, kommer bilder før tekst når det kommer til forsiden. Jeg hadde nok ikke flyktet fra denne forsiden dersom jeg spesifikt var ute etter hundeprodukter.
  • Kassepunktet ser lovende ut, men kan forbedres. Jeg vet derimot ikke hvor mye kontroll du har over denne da du bruker 24Nettbutikk, som jeg har null erfaring med, men her kan fargekombinasjonene forbedres ytterligere. Designmessing foreslår jeg at du, ved kassepunktet før utsjekk, fjerner linjene med dotter da disse ikke er fine og heller ødelegger designet.
  • Du har har relativt orden på kontaktinformasjon, betingelser og informasjon om frakt som selvfølgelig er veldig viktig. Bra at du opplyser om informasjonskapsler.
Lykke til:)
 
Topp