Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemeldinger på Romteknologi.com

zapotek

Medlem
Jeg synes designet på temaet er kjedelig og intetsigende. Du burde absolutt hatt en topp med illustrasjoner eller/og bilder som passer til temaet "romteknologi".

Jeg bruker ingen plugins til social bookmarking, men du kan ta en titt på denne:
WordPress › Social Bookmarks « WordPress Plugins

Lykke til videre med bloggen, interessant tema som ikke så mange andre blogger om her til lands.
 

Krister

Romteknolog
Skiftet tema. Det lastet raskere hos meg, men verktøyet lastet den vistnok treigere.

Det kan KANSKJE ha noe med at det forrige themet hadde en god del javascript i seg for å resize siden på en fancy måte. Tror jeg skal se etter et litt enklere tema :p
 

Krister

Romteknolog
Dobbeltpost ja, men muligheten til å endre posten forsvant :O sikkert like greit.

Har oppdatert det gamle designet slik at den ikke bruker javascript (Flipped a witch..) så nå mener jeg det skal gå raskere
 

picxx

Well-Known Member
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at o.s.v.
:) (----------)
 

Santo

Active Member
Kunne jeg fått litt mer info enn det? :p Hvilken lenke/url bruker du?

Jeg får også feilmeldingen, og det på adressen http://www.romteknologi.com/.

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/blogginn/public_html/romteknologi/wp-content/plugins/social-bookmarking-reloaded/social_bookmarking_reloaded.php:1) in /home/blogginn/public_html/romteknologi/wp-includes/pluggable.php on line 850
 
Topp