Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ØNSKES KJØPT: Finans(forbrukslån,kredittkort,billån,boliglån,forsikring)-nettside.

Tony J

Alle skal få
Har du en nettside som bare ligger å støver ned med 0 inntekter som er i finansnisjen med nøkkelordene over så er jeg interessert i å kjøpe denne av deg. Jeg ser etter et moderne design og vil benytte denne siden som en blogg/affilate-løsning (en light-versjon av penger.no). Wordpressløsninger er aktuelt og helst oppdatert med nødvendige plugins(sikkerhet/hastighet). Det er en hard bransje å være i og mange sitter med sider som bare ligger forlatt uten å jobbe med dem. Jeg vil benytte eget domene til dette og ønsker hjelp med flytting. Har du kanskje det jeg leter etter så kan du sende meg en PM med link og hva du ønsker for å overlevere løsningen til meg.

Vennlig hilsen
 

Rismoen

Medlem
Bump. Beklager bumpingen :) Hvor ofte kan man egentlig bumpe? :) God helg

Læll

1.12 Bumping
Bumping (dra opp en inaktiv tråd, uten at det er lagt til nye opplysninger) blir sett på som masing. Det tillates kun en bump per tråd, og det må ha gått minst 3 dager uten svar. Opprettelse av ny tråd med samme innhold, regnes som dobbelposting og vil bli slettet.
 

Tony J

Alle skal få
Har fått 2 tilbud/forslag (som jeg takker og bukker for), men begge tilbudene viser seg å være enten innenfor "kredittkort" eller "forbrukslån". Det er kun interessant med en side som tar for seg minimum forbrukslån og kredittkort samlet, altså ikke bare det ene eller det andre , men minimum begge:) Det er en stor bonus dersom siden har lagt til rette for andre lån som bil,båt,mc,eiendom etc :)

Tony
 
Topp