Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ØNSKES KJØPT - Virale artikler (kan godt være din egen backup)

Andrei

Medlem
Jeg ønsker å kjøpe et større antall virale artikler. Helst over 30 artikler og uten noen øvre grense.

Det kan gjerne være artikler du har skrevet og brukt selv på din egen side. Her har du mulighet til å ta backup av artikler som ikke lenger får trafikk og tjene noen siste kronasjer!

Send meg en PM med med info om artiklene, antall, kategori og hvilken pris du ønsker.

De skal brukes på en side som får trafikk via Facebook, SEO er derfor ikke noe problem for min del.

-Andrei
 

Stoppet

Banned
[QUOTE="SEO er derfor ikke noe problem for min del.[/QUOTE]

Men det kan nok bli et problem for selger hvis h*n gir deg store mengder kopier av sine egne artikler......
 

Stoppet

Banned
SEO er ikke noe problem fordi han ikke trenger trafikk fra søkemotorene.

Jeg tenkte ikke på ham. Jeg tenkte på de som evt. selger kopier av egne artikler. De vil vel da slite med kopiert innhold? Google finner vel begge sidene antar jeg.
 

zapotek

Medlem
Jeg tenkte ikke på ham. Jeg tenkte på de som evt. selger kopier av egne artikler. De vil vel da slite med kopiert innhold? Google finner vel begge sidene antar jeg.

Så lenge originalen er indeksert først, så vet Google hva som er original og hva som er kopi.
 

Andrei

Medlem
Bumper denne. Hvis noen har, eller har hatt en viralside og ønsker å tjene litt ekstra på artiklene så send meg en PM.
 
Topp