Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ønsker kritikk

Aller først, jeg leste nok litt kjapt, trodde jeg det sto: enga for livet og forventet meg en fotballside;)

Synes designet på coveret var bedre enn designet på siden, men i og for seg et greit design altså. Ville brukt de kvistene og bladene som en bakgrunn på hele siden og latt den da også gå gjennom headeren.

Det jeg derimot ikke liker med siden er linkene... Funker på tekstlinkene, men ville ikke hatt hover effect på bildelinker, dessuten synes det litt annerledes i Firefox enn i IE, i Firefox forskyver bildelinkene seg.

Litt vanskelig å se ut ifra bildet under kanskje...

engaveforlivetjn6.th.png
 

sKrud

Meget sliten student
Må si meg enig med det over..Bortsett fra den der Enga for Livet..

Pga. overgangen fra hvit til gul kan det se ut som om banneren i bunn er breddere enn rammen på siden... Så om du hadde satt litt bedre kontrast her så hadde det muligens sett bedre ut..

bare mine 2c..

Edit: La merke til en til ting.. Siden før en forskyvning når man går inn på "arbeidsoppgaver"...Bør fikses..
 

Gaasehud

Medlem
Siden er ganske rolig og pen. Vet ikke om jeg er enig med at kvistene skal være over hele siden, men de kunne det blitt gjort litt mer ut av. F.eks. bortover langs hele toppen av siden.

Bakgrunnen rundt wrapperen er litt vel difus og kjedelig. Kanskje gi headeren width:100%?

Fonten Georgia kan være vanskelig å få til å se pen ut i menyer. Det gjorde det ikke her, og hvertfall ikke i undermenyen.

Hvorfor bruker ikke utvikleren h1, h2, osv aktivt? De små puslete overskriftene er ikke en gang definert som header. Foreslår at overskriftene blir header (h1) og så kan de heller styles etter behov, litt større?

Fontene på kontaktskjemaet bør også endres til Verdana, Arial eller en annen leselig font. ;)

Lykke til videre! :)
 
Topp