Kjapp og trygg hosting for Wordpress

100 000 besøkende til websiden

Chris M

Medlem
Har en del domener og exit-trafikk som jeg har laget en samlet løsning for. Dette gir meg muligheten til sende all trafikk videre til en annonsør. Trafikken blir sendt direkte inn på websiden til annonsøren. Det er også mulig å sende trafikken direkte til en landingside der man har et bestillingsskjema eller et targetprodukt. Trafikken er unik per 24 timer etter vanlig bransjestandard. Kun norsk trafikk. Leveringstid er rundt en måned. Kan tilbyr følgende priser og annonsepakker:

50 000 besøkende til websiden - 1490 kr ( + mva )
100 000 besøkende til websiden - 2490 kr ( + mva )

Større pakker på forespørsel. Ta kontakt på innboks for mer info eller bestilling.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva er det disse brukerene forventer å komme frem til?

Har du noen erfaringer med hva denne trafikken gjør hvis de f.eks blir redirectet inn til en nettbutikk?

Selv med 0.01% konverteringsgrad skal man jo klare å dra 5 salg ut av 50.000 besøkende, så jeg vil tro trafikken har lav kvalitet - spørsmålet er hvor lav?
 

Chris M

Medlem
Har ett par hundre domener, og trafikk som kommer inn på disse blir sendt videre direkte til annonsørens webside. Videre er det exit-trafikk fra et større diskusjonsforum. Altså, dersom noen går inn på en tråd i forumet som ikke eksisterer lenger etc så vil de i stedet bli sendt videre til annonsørens webside.

Du har altså rett, dette er blindtrafikk, og kvaliteten er selvsagt dermed lav i forhold til et klikk på et banner. På den andre siden så er også prisen per besøk ekstremt lav. Så det er da oppsiden. Det er nå nettopp jeg har slått sammen denne trafikken å tilbyr den til annonsører. Så vanskelig å uttale seg om salg og registreringer. Det kan jeg heller gjøre etter hvert som det kommer kunder på dette.

Ellers er jo dette en fin måte å øke besøkstallene på om ikke annet, ettersom trafikken er norsk.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva med om du heller setter opp en "mellomside" - en helt blank standardside med en tekst som går noe slikt som dette..

"Vi kunne ikke finne siden du lette etter.

<reklame fra annonsør>"

Så tar du en høyere CPC pris for de som trykker seg videre derfra. På den måten risikerer man ikke sinte brukere som plutselig blir videresendt til feil side (dårlig for brand), samtidig som du får muligheten til å prekvalifisere trafikken litt. Tenker på en side ala. det vi ser på kelkoo når man trykker på et produkt.

Jeg kan gjerne være med å teste dette!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har allerede gitt deg et konkret forslag. Mener du at jeg skal bruke mer tid på hva slags produkt du skal selge kan du glemme det.

Trekker tilbudet mitt..
 

Chris M

Medlem
Et konkret forslag er etter min mening når man diskuterer pris, ikke prinsipp.

Har ikke noe ønske om å gjøre business med folk som oppfører seg som en 13 år gammel jente uansett...har fått inn to kunder nå. Så får vi se resultatene.
 
Topp