Kjapp og trygg hosting for Wordpress

100 % ferdig WPMU om sport

Altberger

Medlem
Ser bra ut ja, men er den for dem som ønsker å lese en blogg eller dem som ønsker å skrive?

Skjønner spørsmålet ditt og har tenkt på problemstillingen selv.

1. For de som vil opprette en blogg og skrive egne innlegg
2. Streame live events

I begynnelsen vil forsiden inneholde mest av punkt 2 (jeg må legge ut basisinnhold), men punkt 1 er meningen skal dominere for framtiden.
 

picxx

Well-Known Member
Tenkte bare å tipse deg om at registreringsmailen gikk rett i spambøtta.
Dette er kanskje noe du burde opplyse om ved opprettelse av blogg?

Par andre ting med det samme:
Du opplyser på denne siden - Tjen penger på bloggen din! | Sportsbloggen.com
"Det vi ønsker i bytte er en enkel tekstrubrikk nederst i innleggene hvor det står Tjen penger på bloggen din sammen med en enkel bildeannonse."

Det føste som lyser imot meg når jeg kommer inn på egen blogg er en adsense annonse øverst til høyre. Dette i tillegg til denne "enkle tekstrubrikken", som er en grei tekstlink, med en SVÆR bildeannonse under.

En annen ting...du burde absolutt sett å få fjernet noen av alle innstikksvalgene i brukerbloggene. Dette er mange innstikk som kan virke inn på alle bloggene, og som ikke bør være tilgjengelig for alle. Vet det finnes en plugin hvor du kan slå av og på hvilke innstikk som skal vises for brukerne, men husker ikke akkurat hvilken.
kanskje Robert eller Msites kan hjelpe deg der?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Får slenge på enda litt mere kritikk med det samme jeg er i gang.
Hvorfor bruker du ikke reklameplass på brukerbloggene til å reklamere for framsiden av sportsbloggen.com ?
Slik brukerbloggene er lagt opp i dag vil ikke leserne ha en snøballs sjanse i helvete til å få informasjon om at de også faktisk har muligheten til å oprette en egen gratis sportsblogg på sportsbloggen.com.

Ser at man ønsker å ha en inntjening på en slik gratistjeneste, men uten aktivitet på og rundt selve tjenesten vil du selv begrense utvikling av stedet markant.
 

Altberger

Medlem
Angående den Adsensen så mener du sikkert Antisport? - antok dette var noe den bloggeier selv hadde satt inn.

Ser at bildeannonsen blir for stor og flashy selv også så der må jeg finne en annen og mindre.

Ellers takk for øvrige tips og skal forsøke finne ut av det.

Tenkte bare å tipse deg om at registreringsmailen gikk rett i spambøtta.
Dette er kanskje noe du burde opplyse om ved opprettelse av blogg?

Par andre ting med det samme:
Du opplyser på denne siden - Tjen penger på bloggen din! | Sportsbloggen.com
"Det vi ønsker i bytte er en enkel tekstrubrikk nederst i innleggene hvor det står Tjen penger på bloggen din sammen med en enkel bildeannonse."

Det føste som lyser imot meg når jeg kommer inn på egen blogg er en adsense annonse øverst til høyre. Dette i tillegg til denne "enkle tekstrubrikken", som er en grei tekstlink, med en SVÆR bildeannonse under.

En annen ting...du burde absolutt sett å få fjernet noen av alle innstikksvalgene i brukerbloggene. Dette er mange innstikk som kan virke inn på alle bloggene, og som ikke bør være tilgjengelig for alle. Vet det finnes en plugin hvor du kan slå av og på hvilke innstikk som skal vises for brukerne, men husker ikke akkurat hvilken.
kanskje Robert eller Msites kan hjelpe deg der?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Angående den Adsensen så mener du sikkert Antisport? - antok dette var noe den bloggeier selv hadde satt inn.

Nei, den lå i themet. Ikke noe som ble satt inn av bloggeier.
Lønner seg å gå over themene man bruker slik at det ikke ligger en masse UI greier å lurer i dem. Veldig poppis å innstallere cpalead widgets i dem, for deretter å aktivere disse etter en 6-12 mnd. tid.
 

Altberger

Medlem
Nei, den lå i themet. Ikke noe som ble satt inn av bloggeier.
Lønner seg å gå over themene man bruker slik at det ikke ligger en masse UI greier å lurer i dem. Veldig poppis å innstallere cpalead widgets i dem, for deretter å aktivere disse etter en 6-12 mnd. tid.

Dette var helt nytt for meg og svært nyttig å vite. Åpenbart noe jeg må fikse.
hva er forresten UI?

Ang. å vise tilhørighet tenkte jeg på noe likende som det bloggnorge.com og blogspot kjører i toppen.
Fotballbloggen

Og jeg som trodde jeg snart var ferdig.... :)
 

picxx

Well-Known Member
Ja, en slik remse på toppen er kjekk :)

UI = UIdentifiserbart
 

Hupsey

Medlem
En annen ting...du burde absolutt sett å få fjernet noen av alle innstikksvalgene i brukerbloggene. Dette er mange innstikk som kan virke inn på alle bloggene, og som ikke bør være tilgjengelig for alle. Vet det finnes en plugin hvor du kan slå av og på hvilke innstikk som skal vises for brukerne, men husker ikke akkurat hvilken.
Dersom du ønsker å deaktivere noen plugins trenger du ikke eget instikk for det.
Du velger bare network de-activate på plugin listen..(dersom du bruker Wordpress 3+)
Da vil pluginet virke på hovedsien men ikke komme opp på bruker bloggene.
Om du vil at noen av brukerbloggene skal ha et instikk og andre ikke så må du ha et instikk for det.Men jeg tror skjeldent det blir aktuelt..
 
Topp