Kjapp og trygg hosting for Wordpress

1000 Things To Do Before I Die (1000TTDBID)

Gaasehud

Medlem
God kveld WFolk! :cool:

Jeg kom over denne listen på bloggen til Helge Odland:
http://odland.me/200-ting-a-gjøre-før-du-dør/
og må si det er tøft å sette opp en slik liste. Jeg vet ikke om jeg ville gjort det selv, da må man jo faktisk gjøre tingene på listen – og listen kan jo ikke være tam.

Jeg så filmen The Bucket List forleden, og likte filmen meget godt. Den handler om to eldre karer (skuespillere Morgan Freeman og Jack Nicholson, herlig blanding!) som treffes på sykehuset og finner ut at begge skal dø om ikke lenge av kreft. Det er da de blir enige om å lage og gjøre en "bucket list", som oversatt i undertekstene "kisteliste". Altså hva man skal gjøre før man dør. En fin, til tider morsom og trist film som anbefales. :)

Har dere noen gang tenkt å ha en slik liste eller har dere allerede en? Jeg ville aldri tenkt på å ha en nå, men det hadde vært gøy når jeg ble gammel. Hvis jeg blir det...
 

picxx

Well-Known Member
Å skrive "drikke meg drita" 1000 ganger blir litt kjedelig... :D
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
jeg jobber fortsatt med å få ferdig listen, har bare 214 ting til nå... :p

Kommer nok til å bli mye rart der til slutt, tviler jo på at jeg vil greie 1000 "rare" ting :p men kommer til å prøve så godt jeg kan hvertfall :p
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ta med filmen "Things to do in Denver when you're dead".
En kamerat fra Logos2 døde igår kveld i søvnen, han ble 18 år - rest in Glory...

Tenk i morgen, men ikke glem å leve idag.
Må si at jeg føler litt det samme: litt skummelt å sette opp en todo-liste ;)
 
Topp