Kjapp og trygg hosting for Wordpress

120x120 bannerannonser til salgs på agurkposten- 100,- pr mnd

peterandrej

pensjonert moderator
Siden alle visstnok selger annonseplasser via WF for tiden, så vil jeg også selge!!! Agurkposten har ca 200 unike besøkende pr dag, har 20 rss-abonnenter, pagerank på 3 og er fryktelig morsom.

Typisk bruker (her gjetter jeg..) er mann, mellom 18-35 år og studerer et eller annet mystisk, gjerne jus. Handler en hel del på nett og har gjort det til gangs i 2007. Liker damer, biler og morsomheter. Typisk FHM-leser med andre ord. Jeg bare tror dette er den typiske leseren, men jeg er ganske sikker egentlig - utifra innholdet på siden.

Yes. Annonseplassen er altså oppe til høyre på alle sider. Annonsene er plassert over the "fold", som vil si at brukeren ser de umiddelbart uten å scrolle nedover. Størrelse på banners:
120x120px

Antall plasser tilgjengelig: 6

De Tradedoubler-annonsene blir fjernet etterhvert som annonsørene melder seg (håper jo noen melder seg da..) Max plasser er altså 6. Annonsene blir rotert litt rundt hver uke.

Pris: 100,- pr mnd (intro-tilbud!!!!)
Av de 100,- utgjør mva 20 kr... det er altså kr 80 eksl.mva

Du får kvittering...sånn at du kan legge dette som utgift i regnskapet ditt.. kult..

Betaling skjer via overføring til min konto, og du får faktura på epost. Men vi tar dette når du melder deg!!

For du vil jo ha annonse på norges kuleste side ikke sant?

- peter andre jensen
post@peterandrejensen.no
 

picxx

Well-Known Member
Så det koster 80.-/ mnd. om du blir fakturert fra et utenlandsk firma_ ?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kenneth: Agurkposten oppdateres annen hver dag eller hver dag framover- har endelig fått ut fingeren.

pixx: jo. stemmer jo det. jeg får ikke momsen selv vettu. staten som skal ha den. så for meg spiller det forsåvidt liten rolle om jeg får inn moms eller ikke. får inn såpass mye moms på mine webdesigngreier at jeg uten problemer klarer å dekke inn den momsen jeg betaler når jeg kjøper utstyr og diverse.
 
Topp