Kjapp og trygg hosting for Wordpress

123nuf

Tonny Kluften

Administrator
Noen her som kjenner til 123NUF?

Fikk en epost fra en kunde i dag. Han har nå måttet kontakte et annet firma for å få opprettet et NUF. Han skriver:

"Navnet på firmaet som jeg kjøpte NUF av er 123NUF. De foreslå først betale med kort
informasjon over nett som det er vanlig å gjøre idag. Jeg imdlertid om å få en
faktura på epost og betalte 1500, i første omgang. Da det var gjort stoppet all
kontakt og jeg kan vel anse meg selv en erfaring rikere og 1500 kr fattigere:-("
 
K

Kontoristen

Guest
Jeg liker ike å snakke stygt om mine konkurenter, men jeg fikk en telefon fra en fortvilt sjel i forrige uke.

Fyren hadde et ENK og hadde kommet i kontakt med en som ville at han skulle starte NUF, fyren viste knapt hva NUF var og ble forfjamset. Det som skjedde var at selgeren spurte om å få kortnummeret så hadde han det til senere i tilfelle han skulle etablere NUF.

Noen timer senere var visakortet trekt for en viss sum, fyren er nå uten NUF og selskapet svarer ikke på telefon.

Det skal vel sies at fyren sansynligvis aldri har fått med seg at kortnummeret er hemmelig.

Et godt råd er be om å få tilsendt faktura når selskapet er etablert, da slipper man mye rot.
 

zapotek

Medlem
Det kreves en *helt* spesielt form for lettlurthet når man leser opp visakortinformasjonen sin til en selger som ringer deg.
 
Topp