Kjapp og trygg hosting for Wordpress

123poker.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bazzinga

Medlem
123poker.no er til salgs, med innhold.


Prisklasse > 1500 kr.

Bud mottas pr. PM eller til post@123poker.no ( gjerne begge deler, så jeg ser at mail er sendt )
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Er ikke dette en white label fra titanpoker da?
 

Bazzinga

Medlem
Hva menes med white label ? Har hatt dette domene i snart 6 år. Ingenting med titanpoker å gjøre. Er det all reklamen for dem du tenker på?
 

picxx

Well-Known Member
Nei, så bare at det lasta grusomt mye fra online.titanpoker når siden lasta, men ved nærmere ettersyn er det vel ikke noen white label.
Skal ikke si hva jeg synes det er jeg, men lykke til med salget :)
(p.s. Det er ulovlig å annonsere gambling på .no domener)
 

Bazzinga

Medlem
Annonsene på siden er selvsagt ikke til salgs. Hva man ønsker å annonsere for, eller hvordan, er jo opp til den som eventuelt vil kjøpe domene. Ja, det er ulovlig å annonsere for gambling. Men det er mange lovlige måter å promotere poker på. F.eks. å skrive gode artikler og stoff om poker. Man trenger ikke å bruke bannere eller helt åpenlyste reklame-linker.

Hadde en poker-site for noen år siden hvor jeg fikk et langt brev fra lotteritilsynet med en mengde vedlegg med bilder av annonsene på siden. Fikk beskjed om å fjerne de, gjorde det og skjedde ikke noe mer. Ikke noe bøter eller noe reaksjon.

Men aggressiv annonsering for forbrukslån, som er mye mer ødeleggende for folks økonomi er lov....
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp