Kjapp og trygg hosting for Wordpress

13 <div> with no additional content to their unique child; w3.org

13 <div> with no additional content to their unique child
er beskjeden jeg får når jeg kjører Semantics-verktøyet på sida. Nøkkelordet og alt sånt ser bra ut, men akkurat den linja der aner jeg ikke hva betyr. Har dette noe å bety for QS?
 
Tar dette i samme slengen: må forresten h1-h2-h3 stå i rekkefølge nedover html-dokumentet? Hos meg står h2 øverst, av en eller annen merkelig grunn, selv om jeg har plassert dem riktig. Bruker wysiwyg, bare sånn at dere veit det..

For øvrig hemma at det er tidsbegrensning på å redigere innlegg her..
 

Geir E.

Medlem
h-tag er overskrifter samme som i Microsoft Word.

De brukes også av søkemotorer.

f.eks
h1 - superviktig keyword
h2 - viktig
h3 - mindre viktig
h4 - liten minioverskrift
 

Bjørnar

Gründer
Hvis ja så kan du glemme w3 testing.
Meningen med validering er ikke nødvendigvis kun å få det til å vises riktig i de forskjellige nettleserne. Ved store nettsider er det mye å hente med tanke på ytelse for eksempel.

I tillegg, så vil w3 gi deg en tilbakemelding på om du bruker alt="" på bildene dine, som igjen har en hensikt med tanke på søkemotorer, samt de som ikke surfer nettet med en vanlig browser. dette gjelder vel muligens bare xhtml 1.0 strict?
 
Takk for alle svar. :)

Du kan sette h1, h2 osv hvor du vil.
Vises sidene dine riktig i IE og FF? Hvis ja så kan du glemme w3 testing.
De vises som de skal ja, men leste et sted på nett at det kunne være lurt å teste mtp på QS.

Jeg har nå QS på 2, og kan ikke helt skjønne hvorfor. Har laga ei review-side for et clickbank-product skrevet spesielt mtp nøkkelordet mitt, likevel har jeg bare 2. Men både w3 og Adwords viser jo at stikkordet kommer godt fram..
Får vel gå over og se om jeg har glemt noe annet vesentlig.

Merkelig det der, ene gangen her gjorde jeg bittesmå forandringer som sendte QS-en min fra 6 til 8, og jeg er ikke en gang sikker på hva jeg gjorde. Andre med like erfaringer?
 
Sist redigert:
Topp