15 kr. pr. uke!

Sindre

Medlem
Som en testkampanje, selger jeg i dag 125x125-plassene på Glabladet til kun kr. 15/uke til alle som bestiller for et år og betaler på forhånd.

15x52(uker i året) = 780 + mva = 975 alt i alt. Under tusenlappen for et års 100% eksponering på Glabladet! Dette er det billigste tilbudet noensinne. (Ja, altså, på Glabladet, ihvertfall.)

125x125 gir 100% eksponering, som eneste bannerformat på Glabladet. Ingen rotasjon med konkurrerende annonsører (kun rekkefølgen roteres).

Dette tilbudet gjelder kun i dag.

Mail, ikke PM: sindre (at) glabladet . no

Legg ved banner i mailen. (Jeg kan også lage banner for et lite tillegg på kr. 100.)

Vanlige spørsmål:

- Antall unike lesere varierer men i snitt rundt 8,000/mnd
- Du kan bytte banner og linkdestinasjon underveis

Spør hvis du lurer på noe mer.

NB. Begrenset antall bannere, så førstemann til mølla som gjelder.

Sist redigert:

Sindre

Medlem
Utdyping:

- Kun rekkefølgen som bannerne vises i, roterer. Men ingen annen annonsør deler samme plass som deg, dvs. at du har 100% eksponering for din annonse, men den vises på forskjellig sted pr. sidevisning. Den kan altså like gjerne vises først i rekken, som sist, eller midt i.

- Det er et begrenset antall bannerplasser i det formatet. Akkurat nå viser jeg 4 annoser der, men to av de er affiliatebannere, som byttes ut med de som skulle slå til på dette tilbudet. Deretter får jeg se om jeg setter den totale grensen på 6 eller 8 bannere, litt avhengig av etterspørsel. Ikke mer enn 8, ihvertfall.

Topp